سلفی جدید الهام اخوان در آسانسور [+عکس]

اخیراً تصویری جدید از سلفی جدید الهام اخوان در آسانسور در فضای مجازی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

الهام اخوان ، یکی از بازیگرانی است که به تازگی، تصویر درون آسانسور الهام اخوان را در استوری اینستاگرام خودش به انتشار گذاشته که دنیای رسانه را با خبر عکس سلفی گرفتن الهام اخوان درگیر کند. سلفی الهام اخوان درون آسانسور بازخوردهای زیادی را در فضای مجازی آفرید.

بیشتر بخوانید:

الهام اخوان کیست و علت شباهتش با بیلی آیلیش چیست؟

سلفی جدید الهام اخوان در آسانسور

الهام اخوان، یکی از بازیگری است که به تازگی با هنرنمایی در چند سریال و یک فیلم سینمایی برای خود نامی دست و پا کرده است و به یکی از بازیگرانی تبدیل شده که در چند وقت اخیر، به خوبی محبوبیت خود را افزایش داده.

حالا او با انتشار عکسی که در آسانسور حضور دارد و سلفی گرفته، سروصدای زیادی در فضای مجازی برای خودش دست و پا کرده است.

در ادامه می‌توانید عکس سلفی گرفتن الهام اخوان را ببینید:

سلفی جدید الهام اخوان در آسانسور
سلفی الهام اخوان درون آسانسور

تصویر درون آسانسور الهام اخوان

الهام اخوان بازیگر، کارگردان و منشی صحنه، 9 شهریور ماه 1367 در یک خانواده 5 نفره و در تهران متولد شد اما خانواده او به اصفهان مهاجرت کرده و خانم اخوان دوران تحصیلی خود را در این شهر سپری کرد.

الهام اخوان دارای مدرک تحصیلی لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی می باشد. پدر الهام اخوان کارمند بانک و مادرش کارمند مخابرات است. او یک خواهر به نام عطیه و یک برادر با نام امیر دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *