صحبت های رایان گاسلینگ درباره فیلم باربی !

پس از اینکه تریلر فیلم Barbie در چند روز گذشته، سروصدای زیادی را برپا کرده، صحبت های رایان گاسلینگ درباره فیلم باربی در یک مصاحبه را به همراه داشت.

فیلم Barbie ، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که پس از انتشار تریلر آن، حرف های رایان گاسلینگ برای باربی پخش شد و حرف رایان گاسلینگ درباره Barbie که تحت عنوان صحبت رایان گاسلینگ برای نقش فیلم باربی در طی یک مصاحبه به انتشار رسید، حوشاشی زیادی را برای این نقش داشت و بازخوردهای متنوعی را دریافت کرد.

صحبت های رایان گاسلینگ درباره فیلم باربی

رسانه‌های اجتماعی، بازخوردهای عجیبی را بر سر رایان گاسلینگ و فیلم جدید باربی که قرار است تا چند ماه دیگر در سینماها اکران شود، آغاز کردند. برخی از کاربران در فضای مجازی، رایان گاسلینگ را برای این نقش، پیر دانستند و به انتقاد پرداختند.

پس از همه‌ی این انتقادات، مصاحبه‌ای کوتاه از رایان گاسلینگ منتشر شد که در آن می‌گوید:

در صحبت رایان گاسلینگ برای نقش فیلم باربی می‌گویم که به دنیا آمدم تا در این نقش بازی کنم شما غیر از این را نمی‌توانید به من بگویید.

لازم به ذکر است که او این نقش را در کنار مارگو رابی که نقش اصلی باربی را ایفا می‌کند، در این نقش ظاهر شده است.

در ادامه می‌توانید عکس رایان گاسلینگ در فیلم باربی را ببینید:

صحبت های رایان گاسلینگ درباره فیلم باربی
حرف های رایان گاسلینگ برای باربی

حرف رایان گاسلینگ درباره Barbie

باربی، یک فیلم کمدی به کارگردانی گرتا گرویگ است که نویسنده آن با نوآ بامباخ همکاری کرده است. این فیلم که بر اساس عروسک‌های مد باربی ساخته شده، اولین فیلم لایو اکشن، پس از چندین انیمیشن کامپیوتری مستقیم به ویدئو و پخش فیلم‌های تلویزیونی می‌باشد. در این فیلم مارگو رابی و رایان گاسلینگ به ترتیب در نقش باربی و کن در کنار گروه بزرگی از بازیگران نقش آفرینی می‌کنند.

باربی قرار است در تاریخ 21 ژوئیه 2023 در ایالات متحده اکران شود و قرار است که تاریخ اکران اصلی Coyote vs Acme را بر عهده بگیرد. تکرارهای قبلی پروژه در ابتدا برای: 2 ژوئن 2017 تنظیم شده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *