ساخت فیلم The Piano Lesson توسط نتفلیکس آغاز شد ! [+جزئیات]

ساخت فیلم The Piano Lesson به تهیه کنندگی دنزل واشنگتن به تازگی آغاز شده و با انتشار این خبر به جزئیات دیگری از آغاز ساخت این فیلم می‌پردازیم.

درس پیانو فیلمی به تهیه کنندگی دنزل واشنگتن است که به تازگی خبر آغاز ساخت فیلم درس پیانو به انتشار رسید. نتفلیکس به تازگی با اعلام شروع ساختن فیلم The Piano Lesson جزئیات دیگر این فیلم را منتشر کرد.

ساخت فیلم The Piano Lesson

سال 2021 خبر ساخت فیلم اقتباسی نتفلیکس توسط مالکوم واشنگتن اعلام شد. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای که واشنگتن با همکاری ویرجیل ویلیامز نوشته، کارگردانی خواهد شد.

در خبر دیگری که به انتشار رسید، جان دیوید واشنگتن قرار است در کنار برنده جایزه اسکار افتخاری ساموئل ال جکسون در درس پیانو نقش آفرینی کند. این فیلم یک اقتباس سینمایی نتفلیکس از نمایشنامه کلاسیک آگوست ویلسون است. گروه ستارگان همچنین شامل ری فیشر، دانیل ددوایلر، مایکل پاتس و کوری هاوکینز خواهد بود.

به تازگی نتفلیکس ساخت فیلم درس پیانو به تهیه کنندگی دنزل واشنگتن آغاز کرده‌است.

ساخت فیلم The Piano Lesson
آغاز ساخت فیلم درس پیانو

آغاز ساخت فیلم درس پیانو

جکسون و واشنگتن پس از پایان اجرای خود در احیای نمایشنامه برادوی در تئاتر اتل بریمور، که شامل 27 پیش نمایش و 124 اجرای منظم است، به فیلم درس پیانو می‌آیند. این تولید نه تنها پردرآمدترین اثر ویلسون که تا به حال برادوی را به ارمغان آورده است، بلکه پردرآمدترین نمایشنامه‌ در این فصل است.

داستان درس پیانو که در سال 1936 در پیتزبورگ و در خلال عواقب رکود بزرگ اتفاق می‌افتد، زندگی خانواده چارلز و میراثی به نام پیانوی خانوادگی را دنبال می‌کند که مزین به طرح‌های اجداد برده گذشته است. ویلیامز و واشنگتن فیلمنامه این فیلم را اقتباس کردند که توسط کنستانزا رومرو، جنیفر راث و کتیا واشنگتن تهیه می‌شود که آخرین مجموعه از اقتباس‌های صحنه به صحنه نمایشنامه‌های ویلسون توسط تهیه‌کنندگان دنزل واشنگتن خواهد بود.

درس پیانو به طور مشخص بخشی از 10 نمایشنامه معروف چرخه قرن آمریکایی ویلسون است. واشنگتن پس از همکاری با ویولا دیویس در فیلم Fences در سال 2016، کارگردانی کرد و در مقابل ویولا دیویس بازی کرد که در سال 2010 در برادوی بازسازی شد. خود فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم، بازیگر مرد و فیلمنامه اقتباسی شد و دیویس اولین تندیس خود را در رده بازیگر نقش مکمل زن گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *