ببینید : استایل جدید هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ

به تازگی تصویری از استایل جدید هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این هنرمند ایجاد کرده است.

اخیرا جنجالی ترین پوشش هدیه بازوند در رسانه‌ها در حال دست به دست شد می‌باشد که حواشی زیادی را برای او داشته است. گویا تصویری از تیپ جدید هدیه بازوند منتشر شده که خبر از پولدار بودن بازیگر سریال نون خ را می‌دهد. در ادامه تصویری از پوشش لاکچری هدیه بازوند خواهید دید.

استایل جدید هدیه بازوند

استایل جدید هدیه بازوند
تیپ جدید هدیه بازوند

هدیه بازوند با انتشار عکسی از خودش نوشت:

“لحظه ای به پنجره اتاق خیره مانده ام انگار سایهٔ برگ درختیست که روی پرده توری سفید پنجره، رقصی سرخوشانه را آغاز کرده است. رقص سایه روی پرده و وزش باد اردیبهشت که چین های پرده را به رقص وا داشته است، ترکیب عجیبی را برایم تدارک دیده اند. پنجره من امروز استیج رقص معرکه ای شده بود!”

جنجالی ترین پوشش هدیه بازوند

در ادامه می‌توانید تصویری از تیپ جدید هدیه بازوند را ببینید:

استایل جدید هدیه بازوند
جنجالی ترین پوشش هدیه بازوند

هدیه بازوند متولد 27 مراد 1366 در بندرعباس ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد.

وی در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد کرمانشاهی بوده و دارای دو برادر می‌باشد. وی می‌گوید

“با اینکه اصالتا کرد است؛ اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد!”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *