نگاهی به دنیای Star Wars به مناسبت روز جهانی این فرانچایز

روز گذشته، روز رسمی و جهانی فرانچایز محبوب جنگ ستارگان بود که در ادامه نگاهی به دنیای Star Wars به مناسبت روز جهانی این فرانچایز خواهیم انداخت.

پس از اینکه روز گذشته اعلام کردند که روز جهانی فرانچایز استار وارز است، نگاهی به فرانچایز جنگ ستارگان خواهیم انداخت و ویدیوی روز جهانی جنگ ستارگان را تحت عنوان روز جهانی Star Wars را خواهیم دید.

نگاهی به دنیای Star Wars

نگاهی به دنیای Star Wars
نگاهی به دنیای Star Wars, نگاهی به فرانچایز جنگ ستارگان

جنگ ستارگان یک اپرای فضایی، حماسی آمریکایی است. فرانچایز چند رسانه‌ای خلق شده توسط جورج لوکاس که با فیلم همنام 1977 آغاز شد و به سرعت به یک پدیده فرهنگ پاپ در سراسر جهان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های جنگ ستارگان

اطلاعات جدید سه گانه جدید جنگ ستارگان منتشر شد

بهترین کمیک های جنگ ستارگان

این فرنچایز به فیلم‌ها و رسانه‌های مختلف، از جمله سریال‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی، رمان‌ها، کتاب‌های کمیک، جاذبه‌های پارکی و مناطق موضوعی گسترش یافته است و یک جهان داستانی فراگیر را در بر می‌گیرد. جنگ ستارگان یکی از پردرآمدترین فرنچایزهای رسانه ای تمام دوران است.

مارک همیل، هریسون فورد، کری فیشر، پیتر کوشینگ، الک گینس، دیوید پراوز، جیمز ارل جونز، آنتونی دنیلز، کنی بیکر و پیتر میهیو ستارگان فیلم هستند. این نخستین قسمت سه گانه اصلی جنگ ستارگان، نخستین فیلم این فرنچایز و چهارمین قسمت از حماسه اسکای‌واکر است.

جنگ ستارگان امروزه از سوی بسیاری از اشخاص در صنعت فیلم‌برداری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود.

روز جهانی Star Wars

در ادامه می‌توانید ویدیوی روز جهانی جنگ ستارگان را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *