ببینید: سکانس منشوری فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا +[فیلم]

به تازگی سکانس منشوری فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا لو رفته است، که بازدید بسیار بالایی را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تجربه می‌کند.

سکانس منشوری فیلم ارادتمند با سه بازیگر اصلی (مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی) در شبکه های اجتماعی درحال وایرال شدن است. در ادامه مطلب با خبر سکانس لو رفته فیلم ارادتمند همراه ما بمانید.

سکانس منشوری فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

سکانس لورفته از فیلم ارادتمند

به گزارش منابع خبری:

سکانسی از فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا خبرساز شد. این فیلم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی هفته گذشته به صورت قاچاق، در تلگرام منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا + داستان و بیوگرافی

پشت پرده قاچاق شدن سریال ارادتمند نازنین بهاره تیما +[جزئیات]

فیلم ارادتمند با بازیگرانی همچون مهناز افشار، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی، آیدا ماهیانی، مهران غفوریان و محمد کارت در حال انتشار در کانال‌های تلگرامی است. این قاچاق سومین مورد پی در پی فیلم‌های سینمایی در کمتر از یک هفته است. عبدالرضا کاهانی قبلاً اعلام کرده بود که قصد انتشار فیلم توقیف شده خود را در اینترنت دارد، اما در نهایت به دلیل خواست تهیه‌کننده فیلم، از این تصمیم منصرف شده است. در ادامه می‌توانید سکانس منشوری فیلم سینمایی ارادتمند را مشاهده کنید.

سکانس لورفته فیلم سینمایی ارادتمند

فیلم سینمایی ارادتمند نازنین بهاره تینا

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا همانطور که از نام عنوان آن پیداست، درباره سه کاراکتر به نام‌های نازنین، بهاره و تینا است. این سه دوست صمیمی هستند و هر سه از آنها مجرد هستند. هر یک از آنها به نوعی از دوست پسر خود رکب خورده‌اند و حالا میخواهند در مجردی عشق و حال کنند. برای همین، آنها به مهمانی و پارتی‌ها میروند و قصد دارند لج‌پسرها را دربیاورند. اما اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد که داستان این فیلم را شکل می‌دهد.

فیلم “ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا” بدون قصه مشخصی است. در واقع، همه آنچه که باید از شخصیت‌های داستان بدانیم، از طریق دیالوگ‌های پراکنده و غیرمتمرکز درک می‌شود. این روش نوشتاری برای طرفداران عبدالرضا کاهانی غریب نیست و در ساخته‌های قبلی این کارگردان هم می‌توان رویکرد مشابهی را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سکانس منشوری فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *