معرفی فیلم A Haunting in Venice ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و حواشی

A Haunting in Venice، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های امسال است که در ادامه به معرفی فیلم A Haunting in Venice و داستان، حواشی‌اش خواهیم پرداخت.

“A Haunting in Venice” یک فیلم معمایی، ماوراءالطبیعه آمریکایی می‌باشد که توسط کنت برانا تهیه کننده و کارگردانی شده است. A Haunting in Venice قرار است در تاریخ 15 سپتامبر 2023 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شود.

معرفی فیلم A Haunting in Venice

داستان، بیوگرافی بازیگران و حواشی

این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین و بر اساس رمان “جشن هالووین” اثر آگاتا کریستی در سال ۱۹۶۹ ساخته شده است. “A Haunting in Venice” دنباله‌ای بر فیلم “مرگ بر روی نیل” (۲۰۲۲) است و سومین فیلمی است که در آن کنت برانا کارآگاه بلژیکی هرکول پوآرو را به تصویر می‌کشد. بازیگران این فیلم شامل کایل آلن، کامیل کوتین، جیمی دورنان، تینا فی، جود هیل، علی خان، آما لیرد، کلی ریلی، ریکاردو اسکامارسیو و میشل یو می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی جدیدی از فیلم A Haunting In Venice 2023

بهترین فیلم های جنایی معمایی کاراگاهی تاریخ سینما + 2023

آگاتا کریستی همچنان پرفروش‌ترین نویسنده داستانی تمام دوران و ملکه داستان‌های داستانی است. داستان‌های او بارها برای پرده اقتباس شده‌اند و پس از زمان خود منبع اصلی الهام برای فیلم‌های پلیسی بوده‌اند. تاریخ اکران A Haunting in Venice 15 سپتامبر 2023 است. مانند دو فیلم آخر این مجموعه، A Haunting in Venice نیز در سینما اکران خواهد شد.

درباره داستان فیلم A Haunting in Venice

در ادامه می‌توانید تصویر فیلم A Haunting in Venice را ببینید:

معرفی فیلم A Haunting in Venice
تصویر فیلم A Haunting in Venice

بیوگرافی بازیگران A Haunting in Venice

کنت برانا: سر کنت چارلز برانا، بازیگر و فیلمساز بریتانیایی است. او در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک لندن تحصیل کرده و از سال 2015 به عنوان رئیس این آکادمی خدمت می‌کند. او برنده یک جایزه اسکار، چهار جایزه بفتا، دو جایزه امی، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اولیویه شده است.

کایل آلن: کایل همیلتون آلن، یک هنرپیشه آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلم های The In Between ،The Path ،West Side Story ،The Tiny Perfect Things و American Horror Story: Apocalypse شناخته می‌شود.

کامیل کوتین: کامیل کوتین، کمدین محبوب فرانسوی می‌باشد. پس از اولین حضور خود به عنوان بازیگر صحنه، در سال 2013 به خاطر بازی در نقش یک زن پاریسی دمدمی مزاج در سریال Canal+ -skeches دوربین مخفی Connasse (2013–2015) و همچنین در فیلم تئاتری بر اساس سریال The Parisian Bitch, Princess شناخته شد.

جیمی دورنان: جیمز پیتر ماکسول دورنان، یک بازیگر، مدل و موسیقی‌دان اهل ایرلند شمالی است. او دو جایزه فیلم و تلویزیون ایرلند را دریافت کرده و نامزد جایزه‌های بفتا و گلدن گلوب شده است. در سال 2020، او توسط روزنامه The Irish Times به عنوان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایرلند معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم A Haunting in Venice چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *