تریلر فیلم Lisa Frankenstein منتشر شد

استودیوی فیلمسازی «Focus Features» چندی پیش از تریلر فیلم Lisa Frankenstein که یک فیلم کمدی ترسناک با بازی «کترین نیوتن» است، رونمایی کرد.

چندی پیش، «Focus Features» یک تریلر Lisa Frankenstein ، جدیدترین اثر ترسناک خودش را منتشر کرد. سال 2023 میلادی در حوزه ژانر وحشت، میزبان آثار بسیار متفاوت و جذابی بود که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. حالا تیزر لیزا فرانکشتاین نشان داد که طرفداران ژانر وحشت، در سال 2024 نیز شاهد فیلم‌های جذابی خواهند بود.


بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Lisa Frankenstein منتشر شد

فیلم «Lisa Frankenstein» که توسط «دیابلو کودی» نوشته شده است، داستان یک دختر محبوب را دنبال می‌کند که در یک شب طوفانی، جسد یک فرد ویکتوریایی را پیدا می‌کند و سعی دارد تا آن را به مرد آرزوهای خود تبدیل کند. پس از زنده شدن این جسد، وقایع غیرمنتظره و شوکه‌کننده‌ای رخ می‌دهد که شخصیت لیزا فرانکنشتاین و معشوقه غریب و عجیبش را با چالش‌های مختلفی مواجه می‌کند.

«Lisa Frankenstein» اولین نمایش بلند سینمایی «زلدا ویلیامز» را به نمایش می‌گذارد که در تاریخ 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402) منتشر خواهد شد. فیلم سینمایی «لیزا فرانکنشتاین» توسط «میسون نویک» و «دیابلو کودی» تهیه شده که پیش از این در فیلم‌هایی از جمله «Tully»، «Young Adult»، «Jennifer’s Body» و «Juno» با همدیگر همکاری داشته‌اند.

کمپانی «Focus Features»، فیلم «Lisa Frankenstein» را در ایالات متحده منتشر می‌کند و «یونیورسال پیکچرز» وظیفه توزیع بین المللی فیلم را بر عهده دارد. این استودیو همچنین در 23 فوریه 2024 (6 اسفند 1402)، فیلم «Drive-Away Dolls» اثر «اتان کوئن» را منتشر خواهد کرد.

در این فیلم، بازیگران همچون «Liza Soberano»، «Cole Sprouse»، «Kathryn Newton»، «Henry Eikenberry»، «Jenna Davis»، «Joe Chrest»، «Carla Gugino» و «Paola Andino» هنرنمایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *