احتمال ساخت ادامه سریال Mindhunter توسط «دیوید فینچر» وجود دارد

پس از پنج سال از انتشار فصل آخر سریال Mindhunter ، ستاره این مجموعه به نام «هولت مک‌کالانی» می‌گوید که «دیوید فینچر» در نظر دارد تا ساخت این اثر را ادامه دهد.

«مک‌کالانی» در گفت‌وگو با «Awards Daily» گفت:

شنیده‌ام که «دیوید» درباره این موضوع فکر کرده است. من نمی‌گویم که حتماً برمی‌گردد. اما آنچه می‌گویم این است که اگر برگردد، من هم بازمی‌گردم. می‌توانید روی این حرفم حساب کنید، اما همه چیز به تصمیم «دیوید» بستگی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت ادامه سریال Mindhunter وجود دارد

«مک‌کالانی» همچنین در مورد کسانی که انتظار انتشار فصل سوم Mindhunter را دارند، گفت:

چند سال از فصل آخر آن می‌گذرد، بنابراین احتمالاً غیرممکن است، اما حتی اینکه او فکرش را درباره آن می‌کند، نشانه‌ای امیدوارکننده است.

سریال Mindhunter، بر اساس کتابی با همین نام اثر «جان ای. داگلاس» و «مارک اولشاکر»، ریشه‌های واحد علوم رفتاری در FBI و شکار مداوم قاتلان زنجیره‌ای را روایت می‌کند. «مک‌کالانی» در نقش «بیل تنچ»، «جاناتان گروف» در نقش «هولدن فورد» و «آنا تورو» در نقش «وندی کار» حضور داشت. از زمان فصل دوم در سال 2019، درباره بازگشت Mindhunter خبری منتشر نشد.

سریال Mindhunter

حتی در فوریه 2023، خود دیوید فینچر به‌نظر می‌رسید که هر گونه احتمال بازگشت سریال را رد می‌کند. در گفت‌وگو با مجله فرانسوی «Le Journal du Dimanche»، فینچر توضیح داد:

من از فصل اول و دوم بسیار راضی هستم؛ اما این سریال هزینه‌بر است و در نظر نتفلیکس، مخاطبان کافی را به خود جلب نکرده‌ایم تا چنین سرمایه‌گذاری را توجیه کند.

قبلاً، کارگردان «آسیف کاپادیا» که دو قسمت از این سریال را کارگردانی کرده بود، در یک توییت نوشت:

مخاطبان در سراسر جهان باید به نتفلیکس اعلام کنند که علاقه و تقاضای واقعی برای فصل سوم سریال شکارچی ذهن وجود دارد. اگر به اندازه کافی صدا بسازید، شاید اتفاقی رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت ادامه سریال Mindhunter چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *