انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بار دیگر در سینماها اکران خواهد شد

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse یکی از جدیدترین آثار کمپانی مارول و سونی است که اعلام شد بار دیگر بار دیگر در سینماها اکران می‌شود.

خبری از پخش مجدد انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی در سینماها به مردم اعلام شد. «کریستوفر میلر»، تهیه‌کننده و نویسنده این انیمیشن، در توییتر اعلام کرد که طرفداران می‌توانند این انیمیشن را در سینماهای IMAX در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) مشاهده کنند و از آن لذت ببرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse مجدداً اکران خواهد شد

این انیمیشن در تابستان سال 2023 عرضه شده و در آن «شامیک مور» نقش «مایلز مورالز» را بازی کرده و «اسکار آیزاک» نیز در نقش «مرد عنکبوتی 2099» حضور دارد. بازیگران این انیمیشن شامل «جیسون شوارتزمن» در نقش «اسپات»، «هیلی استاینفلد» در نقش «زن عنکبوتی»، «دنیل کالویا» در نقش «اسپایدر پانک»، «جیک جانسون» در نقش «پیتر پارکر»، «ایسا رای» در نقش «زن عنکبوتی»، «برایان تایری هنری» و «لورین ولز» هستند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

اطلاعات نشان می‌دهد که سونی به دلیل اعتصابات اخیر سینما، برنامه‌های خود را تغییر داده است و این موجب تغییرات در تاریخ‌های اکران برخی فیلم‌ها شد. اکران قسمت دوم Ghostbusters: Afterlife و فیلم Kraven the Hunter به تعویق افتاده و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse کاملاً از برنامه اکران حذف گردید. اکران این انیمیشن که در ابتدا قرار بود در تاریخ 29 مارس 2024 (10 فروردین 1403) انجام شود، هم اکنون به تاریخ نامعلومی تاخیر خورده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری انیمیشن‌های مرد عنکبوتی چیست؟ آیا منتظر قسمت سوم آن هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *