توصیه تام کروز به تیموتی شالامی :‌ مربی بدلکاری استخدام کن!

توصیه تام کروز به تیموتی شالامی و واکنش شالامی توجه طرفداران هردو نفر را برانگیخته است. به نظر می‌رسد شالامی به توصیه کروز عمل کرده است.

در یک مصاحبه با “جی‌کیو”، تیموتی شالامی اعلام کرد که در طول فیلمبرداری فیلم “تلماسه ۲”، فیلم “تاپ گان: ماوریک” را هشت بار تماشا کرده است. او اجاره یک سینما در شهر بوداپست را به عنوان یک مکان برای نمایش دنباله بازی “تام کروز” برای عوامل فیلم “تلماسه” ترتیب داده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه تیلور سوییفت با اسپیلبرگ توسط کارگردان Deadpool 3: او صدای یک نسل است

توصیه تام کروز به تیموتی شالامی

تیموتی شالامی درباره فیلم “تاپ گان: ماوریک” می‌گوید:

“وقتی در تابستان قبل “تلماسه” را می‌ساختیم، “تاپ گان” برای من بسیار الهام‌بخش بود. برخی از اعضای این پروژه ممکن است آن را مسخره کنند، اما به نظر من این یکی از بهترین فیلم‌هایی است که تا به حال در زندگیم دیده‌ام.”

تیموتی شالامی، بازیگر ۲۷ ساله، اعلام کرده است که تام کروز به او پیشنهاد استخدام مربی در حوزه بدلکاری داده است. وی در مصاحبه ای اظهار کرده است:

“وقتی تام کروز را ملاقات کردم، درست قبل از پایان فیلم «تلماسه» قسمت اول، یک ایمیل بسیار الهام‌بخش از او دریافت کردم. در این ایمیل آمده بود که در «هالیوود قدیم» یک مربی رقص و مبارزه برای من استخدام کرده‌اند، اما امروزه هیچکس چنین انتظاری از تو ندارد. بنابراین، به خودت بستگی دارد.”

دنی ویلنوو، کارگردان فیلم «تلماسه»، در مصاحبه با «جی‌کیو» اظهار داشت:

“من معتقدم که تیموتی شالامی برای قسمت دوم این فیلم علمی-تخیلی تعهد بیشتری به صحنه‌های اکشن پیدا کرده است و شاید این تعهد به دلیل توصیه‌های تام کروز باشد.”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *