پدر آنجلینا جولی از او به خاطر حمایت از فلسطین انتقاد کرد!

انتقاد پدر آنجلینا جولی از او بابت حمایت از فلسطین توجه هواداران این بازیگر را جلب کرد. آنجلینا تاکنون دو بار از بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل انتقاد کرده است.

جان ویت پدر انجلینا جولی، از دخترش مایوس شده است. علت انتقاد جان ویت از حمایت دخترش از فلسطین چه بود؟ آنجلینا در شبکه‌های اجتماعی خودش، پست‌های انتقادی درباره بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل منتشر کرده بود؛ جان ویت نیز با این قضیه مخالف است و می‌گوید:

جنگ آنچه که چپ‌ها تصور می‌کنند، نیست.

جان ویت در سال ۲۰۰۸ در مقاله‌ای در واشینگتن تایمز از کنشگری ضد جنگ خود در جوانی افسوس خورد و آن را نتیجهٔ “پروپاگاندای مارکسیستی” خواند. او مشخصاً به نقض انبوه حقوق بشر در ویتنام و کامبوج در پی عقب‌نشینی آمریکا اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:

فروش فیلم Saw X از مرز 95 میلیون دلار گذشت

لوکا گوادانینو از ساخت ریبوت فیلم صورت زخمی منصرف شد

ساخت انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر تمدید شد + زمان پخش فصل 12


انتقاد پدر آنجلینا جولی از او بابت حمایت از فلسطین

محتوای پست اول جولی به این صورت بود: «حملات حماس، کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در بمباران شهروندان غزه را توجیه نمی‌کند.» همچنین در پست دیگری، تصویری از حمله اسرائیل به غزه منتشر کرده و نوشته:

«این منطقه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک گورستان جمعی است و دنیا در حالی به نظاره نشسته که میلیون‌ها شهروند فلسطینی ازجمله زن، کودک و خانواده، جمعاً مجازات می‌شوند.»

انتقاد پدر آنجلینا جولی از او بابت حمایت از فلسطین

طبق اخبار منتشر شده، در طی حملات اسرائیل به فلسطین، نزدیک به ده هزار فلسطینی کشته شده‌اند. جان ویت، پدر آنجلینا، در واکنش به پست‌های دخترش، ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرده و می‌گوید:

«بسیار مأیوس شده‌ام که دخترم، مثل بسیاری دیگر، هیچ درکی از عزت خداوند، و حقیقت خداوند ندارد.»

این درحالی است که در کپشن ویدیو نوشته “حقیقت و دروغ!”. جان وُیت (Jon Voight) هنرپیشه آمریکایی متولد 1938 میلادی، در ادامه صحبت‌هایش در ویدیو می‌گوید:

«مسئله نابود کردن تاریخ سرزمین خداست – سرزمین مقدس – سرزمین یهودیان. عدالت برای فرزندان سرزمین مقدس خداوند این‌گونه اجرا می‌شود. ارتش اسرائیل باید از خاکش محافظت کند، از مردمش. این جنگ است. آنچه که چپ‌ها فکر می‌کنند نخواهد بود، حالا دیگر نمی‌تواند متمدنانه باشد.»

این هنرپیشه در رابطه با حملات حماس نظر موافقی ندارد و آن را محکوم می‌کند. ویت آن‌ها را حیوان خطاب می‌کند و می‌گوید که آنان می‌خواهند هم یهودیان و هم فلسطینیان را نابود کنند. حملات حماس در تاریخ ۷ اکتبر منجر به کشته شدن ۱۴۰۰ نفر شد.

خود جان ویت از نظر مذهبی یک کاتولیک است، اما مدت‌ها پیش در مصاحبه‌ای اشاره کرده است که نسبت به مبارزه با یهودستیزی، احساس مسئولیت می‌کند. در جوانی این بازیگر از نظر دیدگاه‌های سیاسی، یک لیبرال بود. اما در سالیان اخیر ویت دیدگاه‌های محافظه‌کارانه اختیار کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهار نظر پدر آنجلینا جولی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *