شبکه نتفلیکس انیمیشن ترمیناتور را می‌سازد

به گزارش رسانه «IGN»، شبکه نتفلیکس انیمیشن ترمیناتور را در دستور کار خود قرار داده است. این انیمیشن که بر اساس فیلم‌های Terminator ساخته شده، به آینده‌ی تاریک جهان اشاره می‌کند.

استودیوی انیمه‌سازی ژاپنی «Production IG» (سازنده انیمه Ghost in the Shell) قرار است این مجموعه سریالی را در همکاری با شرکت «اسکای‌دنس» برای «نتفلیکس» تولید کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شبکه نتفلیکس انیمیشن ترمیناتور را می‌سازد

تریلر جدید انیمیشن سریالی ترمیناتور در رویداد «Geeked Week» نتفلیکس منتشر شد. داستان انیمه ترمیناتور، در سال 2022 رخ می‌دهد. در بین آن سال‌ها، جنگی بین گروهی از بازماندگان انسانی و ارتش بی‌پایان ماشین‌ها در حال رخ دادن است. در سال 1997، یک هوش مصنوعی به نام «اسکای‌نت» جنگی علیه بشریت را آغاز می‌کند.

در این شرایط، یک سرباز به سال 1997 فرستاده می‌شود تا دانشمندی به نام «مالکوم لی» را محافظت کند و سرنوشت بشریت را تغییر دهد. این دانشمند، در حال کار بر روی یک هوش مصنوعی جدید برای مقابله با حمله آینده‌ی «اسکای‌نت» است که توسط یک قاتل بی‌رحم تعقیب می‌شود. این حادثه، سرنوشت سه فرزند «مالکوم» را برای همیشه تغییر می‌دهد.

انیمیشن ترمیناتور
انیمیشن ترمیناتور

انیمیشن Terminator شامل 8 قسمت است و در تاریخی نامعلوم در سال 2024، در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. «متسون تاملین» در نقش نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه فعالیت می‌کند. «ماساشی کودو» نیز به عنوان کارگردان این انیمه سریالی انتخاب شده و «دیوید الیسون»، «دانا گلدبرگ» و «دان گرنجر» از شرکت Skydance به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن ترمیناتور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *