تایکا وایتیتی اعلام کرد فیلم Thor 5 را نمی‌سازد!

کارگردان قسمت‌هایی از فیلم ثور، تایکا وایتیتی درباره ساخت فیلم Thor 5 صحبت‌هایی کرده است. او می‌گوید تا پنج شش سال با مارول همکاری نخواهد کرد.

تایکا دیوید کوهن (Taika Waititi) متولد ۱۶ اوت ۱۹۷۵، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر فیلم و تلویزیون، و طنزپرداز اهل نیوزیلند است. او با نام تایکا وایتیتی در جهان هنر شناخته می‌شود. فیلم پسر (۲۰۱۰) و شکار انسان‌های سرگردان (۲۰۱۶)، از پرفروش‌ترین فیلم‌های نیوزلند است که توسط او تهیه شده‌اند. از سال ۲۰۲۱ با ریتا اورا، خواننده بریتانیایی رابطه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Thor 5

تایکا وایتیتی در مصاحبه با اینسایدر درباره ساخت قسمت پنجم فیلم ثور چنین گفت:

دست کم تا شش سال آینده در تولید فیلم ثور 5 (Thor 5) با مارول همکاری نخواهم کرد.

پیش‌تر فیلم‌های “ثور: رگناروک” (Thor: Ragnarok) در سال ۲۰۱۷ و “ثور: عشق و تندر” (Thor: Love and Thunder) در سال ۲۰۲۲، از این کارگردان اکران شدند. مارول تا چند سال آینده قصد ساخت قسمت پنجم فیلم ثور را ندارد. این شخصیت در دنیای سینمایی مارول هنوز نمرده است و طرفداران زیادی دارد، به همین دلیل امکان دارد در هر پروژه‌ای از این شخصیت استفاده شود.

فیلم Thor 5
فیلم Thor 5

تایکا وایتیتی که پیش‌تر برخی از قسمت‌های فیلم ثور را کارگردانی کرده بود، قصد ساخت قسمت پنجم و همکاری با مارول را ندارد. او گفته است، مارول می‌تواند با هر کارگردانی همکاری کند.

او در ادامه گفت:

نمی‌دانم این خبر چقدر صحت دارد! اما می‌دانم که در این پروژه با مارول همکاری نخواهم کرد… می‌خواهم روی فیلم‌های دیگری تمرکز کنم که برایشان قرارداد امضاء کرده‌ام. باید شش، هفت سال بگذرد؛ اما مارول را دوست دارم، همکاری با آن‌ها را دوست دارم. کریس همسورث را دوست دارم. اگر مارول با کارگردان دیگری همکاری کند هرگز احساس نخواهم کرد که به من خیانت می‌کند.

فیلم Thor 5

علاقه وایتیتی به کریس همسورث به قدری است که در سال 2022 گفته بود فقط حاضر است با این بازیگر فیلم ثور دیگری بسازد. درباره داستان فیلم ثور جدید چنین می‌گفت:

باید فیلمی غافلگیرکننده و غیرمنتظره باشد. نبردها و همه مبارزه‌ها ایرادی ندارند، اما وقتی بحث داستان در میان باشد دوست دارم غیرمنتظره باشد. مثل تولید یک فیلم ۵ میلیون دلاری بدون هیچ مبارزه‌ای؛ ثور در یک سفر جاده‌ای مثل نبراسکا!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عدم ساخت فیلم Thor 5 توسط تایکا وایتیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *