فیلم جدید بورن را کارگردان «در جبهه غرب خبری نیست» می‌سازد

صبح امروز، رسانه هالیوود ریپورتر اعلام کرد که «ادوارد برگر»، کارگردان فیلم در جبهه غرب خبری نیست، در مراحل اولیه توسعه فیلم جدید بورن قرار دارد.

به گزارش فیگار به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی «یونیورسال» در حال توسعه نسخه جدیدی از فیلم Bourne است. این رسانه‌ها تأیید کردند که احتمالاً «مت دیمون» برای ایفای نقش «جیسون بورن» بازخواهد گشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید بورن با هنرنمایی مت دیمون ساخته می‌شود

طبق اعلام گزارش‌های رسمی، پروژه جدید فیلم بورن ، در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. «مت دیمون» که با ایفای نقش «جیسون بورن» در اوایل دهه 2000، به یک ستاره در فیلم‌های اکشن تبدیل شده بود، ممکن است درگیر پروژه شود؛ اما در این مرحله، هیچ فیلمنامه‌ای وجود ندارد و اطلاعات تکمیلی تا انتشار اخبار رسمی، محرمانه است.

فیلم جدید بورن
فیلم جدید بورن

فیلم های سینمایی بورن ، شامل مجموعه آثار اکشن و هیجان‌انگیزی است که بر اساس رمان‌های «رابرت لادلوم» ساخته شده‌اند. این فرانچایز، در سال 2002 با فیلم The Bourne Identity آغاز شد و با فیلم‌های The Bourne Supremacy در سال 2004 و The Bourne Ultimatum در سال 2007 ادامه یافت.

در سال 2012، فیلمی به نام The Bourne Legacy منتشر شد که «جرمی رنر» در آن نقش اصلی را ایفا کرد. در سال 2016 نیز فیلم Jason Bourne با بازگشت «مت دیمون» به نقش جیسون بورن منتشر شد. این فرانچایز به دلیل اکشن هیجان‌انگیز، داستان پیچیده و بازی قوی بازیگران، مورد استقبال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه فیلم‌های بورن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *