فیلم کرید 4 به کارگردانی مایکل بی. جردن ساخته می‌شود

«اروین وینکلر» (Irwin Winkler)، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های Creed، در رویداد «کانتندرز» تأیید کرد که فیلم کرید 4 در دست ساخت است و «مایکل بی. جردن» به عنوان بازیگر بازخواهد گشت.

«اروین وینکلر»، پس از موفقیت 275 میلیون دلاری که با فیلم Creed III به دست آورد، تأیید کرد که فیلم بعدی این مجموعه نیز ساخته خواهد شد. مجموعه فیلم‌های Creed، تاکنون در سراسر جهان 763 میلیون دلار فروخته شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم کرید 4 به کارگردانی مایکل بی. جردن ساخته می‌شود

«اروین وینکلر»، درباره ساخت قسمت چهارم کرید گفت:

 برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای فیلم Creed 4 در حال انجام است. داستان فوق‌العاده‌ای داریم و یک کارگردان عالی‌تر. به دلیل تعطیلی کوتاهی که به خاطر اعتصاب رخ داد، اندکی صبر کردیم، اما تقریباً از یک سال آینده وارد مرحله پیش‌تولید خواهیم شد.

«اروین وینکلر» تأیید کرد که «مایکل بی. جردن» برای کارگردانی این فیلم Creed IV بازمی‌گردد. او درباره این بازیگر گفت:

او برمی‌گردد. عملکرد و کار با دوربین او عالی بود. مایکل و سایر سازندگان، از ابتدا نگاهی زیبا برای ایجاد تجربه‌ای کاملاً جدید و متفاوت در این فیلم داشتند. فیلم باید عملکرد بوکس باشد؛ اما کاملاً می‌دانستیم که چه نوع فیلمی ساخته می‌شود. در روزهای اول، با «جردن»، نگاه ما به شخصیت «دیمین» شکل گرفت و به همین دلیل فکر می‌کنم همه از عمق شخصیت او و آشکارسازی آسیب‌پذیری‌اش استقبال کردند. شما نیمی از فیلم را صرف همدردی عمیق با او و درک آسیب‌پذیری او خواهید کرد.

فیلم کرید 4
فیلم کرید 4

Creed III، داستان زندگی «آدونیس کرید»، بوکسور آمریکایی را دنبال می‌کند. «جاناتان میجورز» در نقش «اندرسون دیم»، «تسا تامپسون» در نقش «بیانکا تیلور»، «فیلیشا راشد» در نقش «ماری آن کرید»، «وود هریس» در نقش «تونی اورز» و «فلورین مونتینو» در نقش «ویکتور دروگو»، از دیگر بازیگران این دنباله بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم کرید 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *