فروش 3 میلیون دلاری فیلم ناپلئون در شب افتتاحیه

فیلم ناپلئون (Napoleon)، جدیدترین فیلم «ریدلی اسکات»، در شب اول اکران خود، با فروش 3 میلیون دلاری، از فیلم Wish که با فروش 2,3 میلیون دلار در رتبه اول قرار داشت، پیشی گرفت.

فیلم جنگی 1917 به کارگردانی «سم مندز»، در ژانویه 2020، فروش مشابهی به ارزش 3,2 میلیون دلار در شب اول اکران داشت. همچنین فیلم قاتلین ماه گل (Killers of The Flower Moon) از «مارتین اسکورسیزی» نیز با فروش 2,6 میلیون دلاری در شب افتتاحیه، در آمریکای شمالی موفق بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش 3 میلیون دلاری فیلم ناپلئون در شب افتتاحیه

فیلم 1917، در سه روز اول اکران خود، به فروش 37 میلیون دلاری رسید، در حالی که فیلم مارتین اسکورسیزی توانست در هفته اول به فروش 23 میلیون دلاری برسد. این آمار نشان می‌دهد که فیلم جدید ریدلی اسکات می‌تواند فروش بالاتری نسبت به فیلم قاتلین ماه گل داشته باشد.

فیلم ناپلئون
فیلم ناپلئون

فیلم Napoleon محصول اصلی تلویزیون «اپل» که توسط کمپانی «سونی پیکچرز» توزیع شده، شب گذشته در 3500 سالن سینما به نمایش درآمد و موفقیت چشم‌گیری داشت. فیلم سینمایی ناپلئون که با کارگردانی «ریدلی اسکات» در سال 2023 منتشر شده، به طور کلی به عنوان یک فیلم قدرتمند، سال 2023 را برای طرفداران سینمای تاریخی و حماسی به پایان می‌رساند. در این فیلم، «واکین فینیکس» به عنوان نقش «ناپلئون» انتخاب شده و داستان فیلم، زندگی این شخصیت تاریخی را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید ناپلئون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *