بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

بیتا فرهی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران، به دلیل عارضه ریه و قلبی در بیمارستان بستری بود و به تازگی خبر درگذشت او از طرف خانواده تایید شد.

با انتشار خبر درگذشت بیتا فرهی، بازیگر معروف ایرانی، صنعت سینما و تئاتر دچار شوک و اندوه شده است. او به دلیل عارضه ریه و قلبی در بیمارستان بستری بود و در ظهر روز 4 آذر 1402 از دنیا رفت. خانواده فقید این بازیگر مرگ بیتا فرهی را تایید کرده‌اند. او به تازگی در سریال «سرزمین کهن» ایفای نقش کرد که همچنان در حال پخش است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


درگذشت بیتا فرهی

بیتا فرهی در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی نقش آفرینی کرده است. «هامون»، «برادرم خسرو»، «دوران عاشقی»، «در انتظار معجزه»، «خاک آشنا»، «خون بازی»، «خانه ای روی آب»، «اعتراض»، «کیمیا»، «انو» و «لامینور» تنها برخی از فیلم‌هایی هستند که در آنها حضور داشته است. جزئیات مراسم خاکسپاری در آینده اعلام خواهد شد.

بیتا فرهی

بیتا فرهی در سال 1337 به دنیا آمد و در سن ۶۵ سالگی از دنیا رفت. او در سال 1359 به مدرسه هنر جان پاورس آمریکا رفت و در رشته هنر فارغ‌التحصیل شد. او بعداً توسط ناصر چشم‌آذر برای بازی در فیلم «هامون» انتخاب گردید. ناصر چشم‌آذر، کارگردان این فیلم، بلافاصله توجه خود را به بیتا جلب کرد و او را برای نقش مهشید انتخاب نمود.

بازی در «هامون» توسط بیتا فرهی در سال 1368 به عنوان آغازی برای کار حرفه‌ای خود در صنعت سینما بود. او در سال‌های بعدی با کارگردانان بزرگی مانند «احمدرضا درویش»، «بهمن فرمان آرا»، «مسعود کیمیایی» و «رخشان بنی اعتماد» همکاری کرد و فعالیت خود را ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درگذشت بیتا فرهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *