ناتالی پورتمن: کودکان نباید بازیگر شوند

ناتالی پورتمن در مصاحبه‌ای که با مجله «ورایتی» داشت، درباره نقش خود در فیلم مه دسامبر (May December)، صحبت‌هایی کرد و گفت که کودکان نباید بازیگر شوند.

فیلم May December، داستان زنی به نام «گریسی آترتون یو» را روایت می‌کند که از همسرش «جو» بیست سال کوچک‌تر است. این رابطه، فیلم را مورد توجه رسانه‌های زرد قرار می‌دهد؛ اما آن‌ها خود را برای فارغ‌التحصیلی دوقلوهایشان از دبیرستان آماده می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ناتالی پورتمن: کودکان نباید بازیگر شوند

این بازیگر، در مورد فیلم May December که برای اولین بار در جشنواره کن اکران شد گفت:

در این فیلم، انحرافات بسیار زیادی وجود دارند که همگی در رابطه با تاد به تصویر کشیده شده‌اند. شما نمی‌توانید اطمینان داشته باشید یا به راحتی تشخیص دهید که چه حسی باید به دست آورید.

پورتمن در پاسخ به سوالی درباره ورود فرزندانش به صنعت فیلمسازی، به عنوان یک بازیگر که از کودکی وارد این صنعت شده گفت:

من جوانان را تشویق نمی‌کنم که وارد این حرفه شوند. برای من تقریباً یک خوش‌اقبالی تصادفی بود که بدون هیچ آسیبی اتفاق افتاد. به علاوه والدینم بسیار حمایت‌کننده و شایسته بودند. در کودکی لذت نمی‌برید و در بزرگسالی قدردانش هستید. من شنیده‌ام که تجربه‌های بدی رخ داده است، بنابراین فکر نمی‌کنم همه کودکان باید بخشی از این صنعت باشند. این بحث‌ها آدم‌ها را آگاه‌تر و محتاط‌تر کرده است؛ اما در نهایت، به نظرم کودکان نباید درگیر این کار شوند. به نظر من کودکان باید بازی کنند و به مدرسه بروند.

ناتالی پورتمن

پورتمن در بخش دیگری از مصاحبه‌اش، درباره اسکار خود می‌گوید:

اسکار من در یک گاوصندوق قرار دارد. زمانی که همسرم می‌خواست من را شرمسار کند، او تمامی جوایز را روی طاقچه قرار می‌داد و من فکر می‌کردم باید آن‌‎ها را به سرعت پنهان کنم. دریافت جایزه خوشایند است؛ اما هرگز نمی‌تواند انگیزه باشد زیرا فاسد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های ناتالی پورتمن چیست؟ آیا با حرف‌های این بازیگر موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *