اولین تصاویر و جزئیات داستانی سریال Fallout منتشر شدند

پس از مدت‌ها انتظار، در نهایت می‌توانیم جزئیات داستانی و تصاویر رسمی از سریال Fallout که با هزینه بالایی توسط آمازون ساخته شده است را مشاهده کنیم.

آمازون اخیرا اولین تصاویر رسمی از سریال Fallout را منتشر کرد که در آن ما شاهد شخصیت‌های اصلی داستان و جهان سریال هستیم. همچنین تاریخ رسمی پخش سریال Fallout در تلویزیون مشخص شد. حالا وقت آن رسیده است که علاوه بر دیدن اولین تصاویر از این سریال، با جزئیات بیشتری از داستان آن آشنا شویم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر رسمی از سریال Fallout

فرنچایز Fallout (فال‌اوت) یکی از محبوب‌ترین عناوین ژانر نقش آفرینی است که توسط «تیم کین» در دهه 1990 میلادی به انتشار رسید و سپس توسعه آن به کمپانی «Bethesda» واگذار شد. فرنچایزی که تاکنون چندین نسخه اصلی و فرعی از آن در صنعت بازی‌های ویدیویی تولید و منتشر شده است و محبوبیت وسیع آن باعث شده تا کمپانی آمازون وارد عرصه شود و با هزینه بالایی ساخت اقتباس تلویزیونی آن را آغاز کند.

تصاویر رسمی از سریال Fallout

مجله «VanityFair» به‌طور انحصاری اولین تصاویر سریال Fallout را منتشر کرد و نقاط تمرکز آن بیشتر بر روی شخصیت اصلی داستان است که «الا پورنل» نقش آن را ایفا می‌کند. در قسمت دیگری از تصاویر، می‌توانیم «Vault-Tec»، «پاور آرمور»، گروه Brotherhood of Steel و یک غول را ببینیم و همچنین در یک تصویر، جاناتان نولان در کنار الا پورنل دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تصاویر رسمی از سریال Fallout تصاویر رسمی از سریال Fallout تصاویر رسمی از سریال Fallout

یکی از شخصیت‌های اصلی سریال، زنی به نام «لوسی» است. لوسی پس از بروز یک بحران، مجبور به خروج از پناهگاه و ورود به دنیای خطرناک، جهش‌یافته و ویران‌شده Wasteland می‌شود. «کایل مک‌لاکلن» در نقش پدر لوسی حضور دارد که به صورت اتفاقی ریاست پناهگاه به او داده شد.

از دیگر بازیگران سریال می‌توان به «ساریتا چودهری» در نقش رهبر بی‌رحم یک گروه، «موزس آریاس» در نقش برادر لوسی و مایکل امرسون در نقش یک محقق مرموز به‌نام «ویلزیش» اشاره کرد. این مجموعه تلویزیونی برای پخش در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) از سوی سرویس استریم آمازون پرایم برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصاویر رسمی از سریال Fallout چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *