امیر تتلو به ایران بازگشت و درستگیر شد + تصویر

به تازگی اخباری تحت عنوان دستگیری امیر تتلو در ایران به انتشار رسید که نشان می‌دهد او بلافاصله پس از ورود به ایران دستگیر و روانه زندان شد.

امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو، ساعاتی پیش در مرز بازرگان وارد ایران شده و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت گردید. بنا بر اعلام دادستانی استان آذربایجان غربی، بعد از دستگیری امیرحسین مقصودلو، مقام قضایی در استان آذربایجان غربی تحقیقات مربوط به اتهامات انتسابی متهم را در جهت تفهیم اتهام و تکمیل تحقیقات، به ضابطه قضایی تحویل داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازداشت امیر تتلو در ایران

این خواننده غیرمجاز توسط شاکیان خصوصی شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی دریافت کرده بود. از جمله شکایت‌های اصلی این فرد، شکایت‌های نوجوانان زیر 18 سال و خانواده‌هایشان است. بر اساس گزارشات، تتلو در سال‌های اخیر به طور گسترده‌ای در جهت گسترش فساد و توزیع مطالب غیراخلاقی در بین جوانان و نوجوانان فعالیت داشته است. آثار او در این دوره بیشتر با اصول اخلاقی در تضاد بوده و به هیچ وجه در زمره آثار هنری قرار نمی‌گیرند.

دستگیری امیر تتلو

فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در دوره اقامت خود در ترکیه به حدی رسید که او اجازه اداره حساب کاربری در هیچ یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی را نداشت و طبق قوانین، نمی‌توانست به ایجاد حساب مستقیم با هویت خود اقدام کند. همچنین، تتلو در طول اقامت در ترکیه بارها سعی کرده است که کنسرت‌هایی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا برگزار کند، اما به دلیل قوانین مربوطه، امکان ورود به این کشورها را نداشت.

یکی از اقدامات مهم تتلو در گسترش فساد و توزیع مطالب غیراخلاقی، فراخوان برای حضور نوجوانان زیر 18 سال در محل اقامتش در استانبول بود. به همین دلیل، او در حال حاضر با شکایات زیادی در داخل ایران مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دستگیری امیر تتلو در ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *