مراحل پیش از تولید فیلم Five Nights at Freddy’s 2 آغاز شد

به گزارش ورایتی، فیلم Five Nights at Freddy’s 2 ، یک اثر ترسناک و مهیج خواهد بود که در یک مکان خالی از سکنه می‌گذرد، دنباله آن در پاییز 2025 اکران می‌شود.

«یونیورسال پیکچرز» و «پروداکشن بلومهاوس» که از اولین فیلم پنج شب با فردی حمایت کردند، این خبر را در CinemaCon به انتشار رساندند و گفتند که مراحل تولید قسمت دوم Five Nights at Freddy’s آغاز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز مراحل پیش از تولید فیلم Five Nights at Freddy’s 2

کنوانسیون سالانه برای صاحبان سینما که در حال حاضر در لاس وگاس در حال برگزاری است آثار زیادی را معرفی کرد که فیلم پنج شب در کنار فردی 2 نیز یکی از آن‌ها بود. تاریخ دقیق اکران، جزئیات داستان یا اعضای بازیگران هنوز به اشتراک گذاشته نشده است؛ اما انتظار می‌رود که تاریخ اکران همان سال 2025 باشد.

پنج شب در کنار فردی، اکتبر سال گذشته برای اولین بار اقتباس شد و با 297 میلیون دلار فروش جهانی در باکس آفیس، فروش خوبی کسب کرد و به پرفروش‌ترین فیلم بلومهاوس در تمام دوران تبدیل شد.

فیلم Five Nights at Freddy’s 2

«جیسون بلوم» پس از اکران نخستین فیلم در صفحه X خود نوشت:

وقتی کار می‌کند خیلی سرگرم‌کننده است. نسخه سینمایی پنج شب در کنار فردی از سال 2015 در دست ساخت بود. از همه شما بسیار متشکرم که در این پروژه با ما همراه بودید. ما می‌خواستیم آن را برای هواداران درست کنیم. این تمام چیزی بود که ما روی آن متمرکز بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی رپرها و خوانندگان در آثار سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *