پیتر دینکلیج به فیلم Wicked پیوست

«یونیورسال پیکچرز» در طی مراسم CinemaCon فاش کرد « پیتر دینکلیج » نیز در فیلم Wicked ، اقتباس سینمایی موزیکال نمادین برادوی حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی Wicked از «یونیورسال پیکچرز»، بازیگر «دکتر دیلاموند» خود را پیدا کرد. «پیتر دینکلیج»، بازیگری که پیش از این با سریال بازی تاج و تخت شنیده شده بود، قرار است صداپیشگی شخصیت این شخصیت را در اقتباس سینمایی از موزیکال و نمادین برادوی را بر عهده بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیتر دینکلیج به فیلم Wicked پیوست

این خبر، بعد از ظهر چهارشنبه در لاس وگاس فاش شد. «یونیورسال» با به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدیدی از فیلم شرور که در روز شکرگزاری امسال تریلر آن منتشر شده بود به انتشار رسید. یونیورسال و «جان ام چا»، کارگردان این اثر، Wicked را در دو قسمت ساختند که قسمت دوم آن در تعطیلات پایانی سال 2025 اکران می‌شود.

Wicked، داستان ناگفته جادوگر شهر اوز، «سینتیا اریوو» را نشان می‌دهد. زن جوانی که به دلیل پوست سبز رنگ غیرمعمولش درک نشده، هنوز قدرت واقعی خود را کشف نکرده است. «آریانا گرانده» در این فیلم نقش «گلیندا»، زن جوان محبوبی که از امتیازات و جاه‌طلبی‌های خاص خود برخوردار است را بازی می‌کند.

فیلم Wicked

در این اقتباس، «دکتر دیلاموند»، یک بز است. اولین Wicked در 27 نوامبر 2024 (7 آذر 1403) اکران خواهد شد و قسمت دوم آن نیز در 26 نوامبر 2025 (5 آذر 1404) اکران می‌شود. «پیتر دینکلیج» بیشتر برای بازی در نقش «تیریون لنیستر» در سریال بازی تاج و تخت شناخته می‌شود که برای آن چهار جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اثر سینمایی چیست؟ به نظر شما این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *