دواین جانسون (راک) در فیلم جدید بنی سفدی حضور خواهد داشت

دواین جانسون پس از به توافق رسیدن با شرکت A24، قرار است در فیلم جدید کارگردان Uncut Gems نقش یک کشتی‌گیر حرفه‌ای با هنرهای رزمی ترکیبی را ایفا کند.

به تازگی اعلام شد که جانسون نقش جدیدی را ایفا خواهد کرد. راک قرار است نقشی بسیار جدی‌تر از فیلم‌های سابق خود را ایفا کند. این همکاری جدید او با شرکت A24 برای بازی در فیلمی به کارگردانی «بنی سفدی»، کارگردان فیلم Uncut Gems خواهد بود. این فیلم با عنوان The Smashing Machine شناخته می‌شود که جانسون قرار است در آن نقش «مارک کر»، یک کشتی‌گیر و قهرمان از مسابقات UFC را بازی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دواین جانسون در فیلم جدید کمپانی A24

«بنی سفدی» نویسنده و کارگردان این فیلم است که برای او تجربه کارگردانی مستقل در این فیلم جدید خواهد بود. وی همراه با برادرش، «جاش سفدی»، قبلاً کارگردانی فیلم Uncut Gems را بر عهده داشته‌اند و در حال حاضر قصد دارند به‌صورت مستقل در این عرصه فعالیت کنند. «بنی سفدی» از سال 2019 به‌دنبال ساخت این پروژه بوده است.

پیش‌تر، شبکه HBO مستندی به نام The Smashing Machine را منتشر کرده بود که در آن به زندگی حرفه‌ای «مارک کر» و مبارزاتش در دنیای حرفه‌ای و نیز مبارزه‌اش با اعتیاد به داروهای ضد درد، که در آن زمان بسیار مصرف می‌کرد، می‌پرداخت. «مارک کر» به دلیل سبک مبارزه‌ای بدون محدودیت خود لقب «The Smashing Machine» را به‌دست آورده بود.

دواین جانسون

اخیراً، «جانسون» در فیلمی با همراهی «کریس ایوانز» در شبکه «آمازون» حضور داشته و به‌زودی در فیلم لایو اکشن «Moana» بازی خواهد کرد. همچنین او پروژه جدید فیلم سریع و خشن و بازگشت خود در فیلم Red Notice 2 را در پیش دارد.

«بنی سفدی» به تازگی در فیلم‌های Are You There God? It’s Me, Margaret و “Oppenheimer” حضور داشت و به‌عنوان بازیگر، سازنده و نویسنده در سریال «The Curse» فعالیت می‌کرد. تاریخ اکران فیلم The Smashing Machine همچنان مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که این پروژه برای شرکت A24 اهمیت بالایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری راک با کمپانی A24 چیست؟ آیا از طرفداران این بازیگر هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *