کمپانی برادران وارنر می‌خواهد سهام استودیوی پارامونت را خریداری کند

به گزارش نشریه «ورایتی» (Variety)، کمپانی برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery) می‌خواهد سهام استودیوی پارامونت را خریداری کند.

طبق اعلام «دیوید زاسلاو»، مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری، «باب باکیش»، مدیرعامل «پارامونت گلوبال» را در یک نشست خصوصی در روز سه‌شنبه، در شهر نیویورک، ملاقات کرد و آن‌ها در مورد ادغام احتمالی صحبت داشتند. «دیوید زاسلاو» همچنین با «شری ردستون» که بخش سرگرمی را در «Paramount Global» را در اختیار دارد را ملاقات کرد و به او نیز این پیشنهاد را داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کمپانی برادران وارنر می‌خواهد سهام پارامونت را خریداری کند

نمایندگان «Paramount Global» و «WBD» هنوز به صورت رسمی این خبر را تأیید نکرده‌اند؛ اما «ورایتی» گزارش می‌دهد که این خبر تا چند روز آینده به صورت رسمی منتشر خواهد شد. جزئیات مربوط نسبت به شرایط احتمالی ادغام شرکت‌ها هنوز مشخص نیست. هر دو شرکت به تازگی سرمایه‌گذارانی را استخدام کرده‌اند که وضعیت مذاکرات را بسیار مقدماتی توصیف می‌کند.

کمپانی برادران وارنر

«برادران وارنر دیسکاوری» و «پارامونت»، به دنبال تجمیع دارایی‌های خود هستند که شامل تلویزیون، فیلم، ورزش و سرویس استریم می‌شود تا مقیاس و کارایی عملیاتی بیشتری به دست آورند. به طور خاص، «WBD» و «Paramount»، علاقه‌مند به ترکیب سرویس‌های پخش «Max» و «Paramount+» خود برای رقابت بهتر با شرکت‌هایی مانند «نتفلیکس»، «دیزنی پلاس» و «هولو» هستند.

اگر «برادران وارنر دیسکاوری»، دارایی‌های درجه یک را از «پارامونت پیکچرز» به دست آورد، می‌تواند صاحب فرنچایزهایی از جمله ترمیناتور، ترانسفورمرز، ماموریت غیرممکن، تاپ گان، لاکپشت‌های نینجای جهش یافته نوجوان، پدرخوانده، فعالیت‌های ماوراءالطبیعه، جیغ و استار ترک شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ادغام شرکت‌های برادران وارنر و پارامونت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *