جشن یلدای نمایشگران عروسکی در خانه تئاتر برگزار خواهد شد

انجمن صنفی سراسری نمایشگران عروسکی برای جشن شب یلدا، یک مراسم با حضور پیشکسوتان معتبر در حوزه عروسک‌ها را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فیگار به نقل از خبر آنلاین؛ انجمن صنفی سراسری نمایشگران عروسکی، به مناسبت شب یلدا، مراسمی را با حضور پیشکسوتان عرصه دنیای عروسکی برگزار می‌کنند. جشن شب یلدا از انجمن سراسری نمایشگران صنفی عروسکی، یکشنبه سوم دی در سالن جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جشن یلدای نمایشگران عروسکی در خانه تئاتر برگزار خواهد شد

در این مراسم که یکشنبه برگزار می‌شود، از پیشکسوتان و فعالان نمایش عروسکی تجلیل و قدردانی خواهند کرد. مراسم یلدای این انجمن، یکشنبه سوم دی از ساعت 18 تا 20 در سالن جوانمرد عمارت خانه تئاتر ، واقع در خیابان سمیه بعد از تقاطع نجات‌اللهی پلاک 260 برگزار می‌شود.

نمایشگران عروسکی

انجمن صنفی سراسری نمایشگران عروسکی ، یک سازمان حرفه‌ای است که به جمع‌آوری، حفظ و توسعه صنعت عروسک‌ها و نمایشگران مرتبط با آن می‌پردازد. این انجمن هدف دارد تا با ارائه آموزش‌ها، رویدادها، نشریات و فعالیت‌های مرتبط، عروسک‌سازان، نمایشگران و افراد علاقه‌مند را در این صنعت یاری کند.

علاوه بر این، این انجمن ممکن است در دستیابی به استانداردهای حرفه‌ای، حفظ کیفیت و ترویج هنر عروسک‌سازی و نمایشگری نقش داشته باشد. هدف نهایی انجمن صنفی سراسری نمایشگران عروسکی تقویت و توسعه این صنعت و ارتقای سطح حرفه‌ای نمایشگران عروسکی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام برای این انجمن صنفی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *