صدا و سیما از یک شبکه جدید رونمایی کرد

شبکه سحاب ، به عنوان یک شبکه تازه تأسیس در صدا و سیما، قصد دارد با ارائه 24 سرویس زبانی، تصویری دقیق و واقعی از ایران را در ذهن مردم جهان ایجاد کند.

به گفته مدیریت صدا و سیما، این شبکه به عنوان یک گام جدید در خارج از مرزهای تلویزیون محسوب می‌شود و هدف آن ایجاد تصویری دقیق و واقعی از ایران در ذهن مردم جهان است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صدا و سیما از یک شبکه جدید رونمایی کرد

در توضیحات بیشتر، درباره ماهیت و ماموریت این شبکه آمده که توجه به فضای مجازی و استفاده از قابلیت روایت در این فضا، در اولویت این شبکه قرار دارد. همچنین، تلاش می‌شود تا پروژه‌های کوچک و بزرگ رسانه‌ای بر اساس اولویت‌های سیاستی در 24 سرویس زبانی موجود در این شبکه تعریف و به مرحله اجرا برسند.

محور محتوایی این شبکه، روایت ایران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، اندیشه‌ای، تاریخی، سیاسی و اقتصادی است و در کنار آن، مسائل منطقه و جهان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. شکل ارائه محتوا در شبکه جدید صدا و سیما ، بر اساس فرم‌های مناسب و رایج وب و شبکه‌های اجتماعی است و در برخی زبان‌ها به سمت تلویزیون‌های اینترنتی و در برخی زبان‌ها به سمت رادیوهای آنلاین یا رادیوهای فرکانسی هدایت خواهد شد.

شبکه سحاب

«حسین شیخیان»، به عنوان مدیر شبکه تازه تأسیس سحاب انتخاب شده است. او پیش از این، به عنوان مشاور امور بین‌الملل معاونت برون‌مرزی و سرپرست اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون‌مرزی فعالیت داشته و همچنین به عنوان مدیر کارگروه مطالعات تبلیغ بین‌الملل در پژوهشکده سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کرده است. او همچنین مدیریت رسانه‌های مجازی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در مناطق شبه قاره هند و شرق آسیا و جنوب شرق آسیا را نیز بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شبکه تازه تأسیس صدا و سیما چیست؟ آیا این شبکه موفق می‌شود انتظارها را برآورده کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *