تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Bear مشخص شد

به گزارش نشریه «ددلاین» سازندگان فصل سوم سریال The Bear در تلاش هستند تا فصل 3 این سریال جذاب و پرطرفدار را در سال 2024 میلادی به انتشار برسانند.

سریال محبوب و پربیننده The Bear، داستان درون یک آشپزخانه را به تصویر می‌کشد. در این سریال، سرآشپز برنده جایزه که «کارمن برزاتو» (با بازی جرمی آلن وایت) نام دارد و به او کارمی نیز می‌گویند، تلاش می‌کند تا آشپزخانه را به یک رستوران سطح بالا تبدیل کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Bear مشخص شد

براساس گزارش‌های جدید، «جرمی آلن وایت» قرار است در ماه ژانویه سال 2024 میلادی، بک زمانی را در کنار چند سرآشپز بگذراند و اتفاقات بیشتر فصل سوم در رستوران جدید و تازه‌افتتاح شده رخ خواهد داد.

بعد از پایان فصل دوم سریال The Bear، شبکه FX تصمیم گرفت تا این سریال برنده جایزه و محبوب را برای سومین فصل تمدید کند. در حال حاضر، جزئیاتی درباره تعداد و مدت زمان قسمت‌های فصل سوم سریال مشخص نیست.

فصل سوم سریال The Bear

در فصل دوم سریال خرس ، اتفاقات برنامه به زیبایی ادامه یافت و داستان جذاب و پرطرفداری را برای تماشاگران رقم زد. در حال حاضر، طرفداران با شوق منتظر فصل سوم هستند که قرار است که در تاریخ 27 ژوئن 2024 (7 تیر 1403) پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Bear چیست؟ آیا دو فصل ابتدایی این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *