جیمز گان: از لباس جدید سوپرمن تا قبل از شروع فیلمبرداری رونمایی نخواهد شد

اگرچه پیش‌تولید Superman: Legacy به خوبی پیش می‌رود؛ اما «جیمز گان» خبر ناامیدکننده‌ای را برای طرفدارانی که منتظر لباس جدید سوپرمن هستند، اعلام کرده است.

به گفته «جیمز گان»، طرفداران باید مدت زمان طولانی منتظر باشند تا لباس جدید مرد پولادین را که توسط بازیگر جدید پوشیده می‌شود، ببینند. او به طور رسمی هرگونه رونمایی قبل از شروع فیلمبرداری اصلی در سال آینده را رد کرد؛ بنابراین، امکان دارد که تا زمان انتشار فیلم و یا اطلاعیه‌های رسمی بیشتر، جزئیات دقیق درباره لباس جدید این شخصیت در دسترس نباشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اظهارات جیمز گان درباره لباس جدید سوپرمن

وقتی طرفداران از «جیمز گان» پرسیدند که چقدر احتمال دیدن لباس جدید مرد فولادی در آینده فیلم‌های دی‌سی وجود دارد، وی به طور قاطع پاسخ داد:

احتمال آن صفر است.

او اعلام کرد تا زمانی که فیلمبرداری Superman: Legacy در ماه مارس آغاز نشود، «دیوید کورنسوت»، بازیگری که نقش ابرقهرمان سوپرمن را ایفا می‌کند، لباس جدید را تن نخواهد کرد.

«پیتر سفران»، مدیرعامل استودیوی دی‌سی، پیش از این در پاسخ به سوالی از خبرنگاران، توضیح داد که فیلم Superman: Legacy یک داستان اوریجینال ندارد. این فیلم داستان سفر سوپرمن به سمت تطابق میراث کریپتونی خود با تربیت انسانی‌اش در شهر «اسمالویل»، کانزاس را روایت می‌کند. سوپرمن در این فیلم نماد حقیقت، عدالت و روش آمریکایی است.

همچنین، از طرف «جیمز گان» و «پیتر سفران» گفته شده که «ریچل بروزناهان» بازیگری که در سریال The Marvelous Mrs. Maisel حضور دارد، قرار است نقش «لوئیس لین» را در فیلم بازی کند. همچنین، «ایزابلا مرسد» در نقش «هاوک‌گرل»، «ادی گاتگی» در نقش «میستر تریفیک»، «نیتن فیلیون» در نقش «گرین لنترن» و «آنتونی کریگان» در نقش «متامورفو» در این فیلم بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات جیمز گان درباره لباس جدید سوپرمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *