شایعه: احتمال حضور جیم کری در فیلم Sonic 3 بالا است

استوری بوردهای فیلم Sonic 3 ، به طور غیررسمی و لو رفته و نشان می‌دهند که شخصیت «دکتر اگمن» (Doctor Eggman) با بازی «جیم کری» (Jim Carrey) در آن حضور خواهد داشت.

«جیم کری» در سال 2022 اعلام کرده بود که قصد بازنشستگی از بازیگری را دارد و سرنوشت شخصیت «دکتر اگمن» در سری فیلم سونیک مشخص نبود. او پیش از اکران فیلم سونیک 2 اعلام کرد که دیگر روی پرده سینما نخواهد آمد؛ بنابراین شخصیت «دکتر اگمن» در فیلم جدید Sonic برای طرفداران به یک سوال بزرگ تبدیل شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال حضور جیم کری در فیلم Sonic 3 بالا است

به نظر می‌رسد که پارامونت پیش از اکران فیلم مورد حمله سایبری قرار گرفت و اطلاعاتی از پروژه‌های این شرکت هک شد. در بین این اطلاعات لو رفته، موجودیت استوری بوردهای این فیلم و اسپین‌آف Knuckles وجود داشت؛ اما هنوز نمی‌دانیم که آیا این استوری بوردها در فیلم سونیک 3 استفاده می‌شوند یا قبل از شروع فیلم‌برداری تغییرات اساسی خواهند داشت. به‌طور کلی، این احتمال وجود دارد که پارامونت بازیگر دیگری را برای جایگزینی «جیم کری» انتخاب کرده باشد.

فیلم Sonic 3

از آنجا که در ابتدا سازندگان اعلام کرده بودند بازیگر دیگری به عنوان «دکتر اگمن» نقش‌آفرینی نخواهد کرد؛ اما تصمیم‌ها ممکن است در طول یک سال گذشته تغییر کرده باشند. با این وجود، نویسندگان به بازگشت «جیم کری» امیدوار بودند و طبق آخرین اخبار شاید استودیو توانسته او را متقاعد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جیم کری در فیلم جدید سونیک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *