اسپین آف سریال Young Sheldon ساخته خواهد شد

شبکه سی‌بی‌اس (CBS) در حال آماده‌سازی اسپین آف سریال Young Sheldon (شلدون جوان) با عنوان جرج و مندی است که در آینده منتشر خواهد شد.

این اسپین‌آف با تمرکز بر داستان «جرج کوپر» و نامزدش «مندی مک‌آلیستر» ساخته می‌شود. بازیگران اصلی این اسپین‌آف شامل «موناتا جردن» و «امیلی آزمنت» هستند. «چال لوری»، «استیو هالند» و «استیون مولارو» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسپین آف سریال Young Sheldon ساخته خواهد شد

فصل اول این اسپین‌آف که قرار است 13 اپیزود داشته باشد، در فصل تلویزیونی 2024-25 شبکه سی‌بی‌اس به روی آنتن خواهد رفت. داستان این اسپین‌آف به زندگی «جرج کوپر» و تجربیات او پس از ترک تحصیل و ورود به جامعه می‌پردازد.

اسپین آف سریال Young Sheldon
اسپین آف سریال Young Sheldon

«چرد لوری» از ابتدا یکی از بازیگران ثابت سریال شلدون جوان بوده و نقش برادر بزرگتر «شلدون کوپر» یعنی «جرجی مارشال جرجی کوپر جونیور» را بازی کرد. «جرجی»، که پس از ترک تحصیل به عنوان مالک یک فروشگاه زنجیره‌ای شناخته شد، در این اسپین‌آف نیز حضور خواهد داشت.

در سریال تئوری بیگ بنگ، «جرجی کوپر» نقشی مهم را با بازی «جری اوکانل» ایفا کرد. او پس از ترک تحصیل مالکیت یک فروشگاه را به دست آورد و در داستان سریال با دو بار ازدواج و طلاق نیز روبرو شد. اطلاعات بیشتری از این اسپین‌آف در گزارش‌های آتی منتشر خواهد شد و احتمالاً جزئیات بیشتری از بازیگران و داستان آن به زودی فاش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اسپین آف جدید سریال Young Sheldon چیست؟ آیا از طرفداران سریال شلدون جوان هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *