فیلمبرداری فیلم Gladiator 2 به پایان رسید

«پل مسکال» به همراه «ریدلی اسکات»، شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی خود، تصاویری منتشر کرده‌اند که پایان فیلمبرداری فیلم Gladiator 2 را تأیید می‌کند.

تولید این فیلم به دلیل اعتصاب بازیگران هالیوود در میانه ژوئیه سال گذشته متوقف شده بود و بر اساس گزارش مجله «ورایتی»، هفته‌ای 600 هزار دلار زیان مالی برای استودیوهای یونیورسال و پارامونت به همراه داشت. توقف فیلمبرداری در مکانی به نام مالت، به دلیل اعتصابات، در کل حدود 10 میلیون دلار زیان به دو استودیوی یونیورسال و پارامونت وارد کرد. «دیوید اسکارپا»، نویسنده فیلم گلادیاتور 2 خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فیلم Gladiator 2 به پایان رسید

در این پروژه، «ریدلی اسکات» به همراه «جان متیسون» به عنوان فیلمبردار، «آرتور مکس» به عنوان طراح صحنه و «جانتی ییتیس» به عنوان طراح لباس، همکاری خواهند کرد. در این دنباله، «پل مسکال» در نقش «لوسیوس»، همچنین «جوزف کویین»، «بری کیوگان»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشینگتن» و «کانی نلسون» حضور خواهند داشت.

بازیگری که قبلاً در سریال «آدم‌های عادی» و فیلم «افترسان» نقش «ماکسیموس» را بازی کرده بود، جانشین نخواهد شد و نقش «لوسیوس»، فرزند پسر «لوسیلا» را بازی خواهد کرد.

فیلم Gladiator 2

در قسمت اول فیلم، «لوسیوس» خواهرزاده «کومودوس» بود و توسط «ماکسیموس» بازیگری که توسط «راسل کرو» اجساد شده بود، به قتل رسید. درباره شخصیت «دنزل واشینگتن» در این دنباله، «ریدلی اسکات» پیش‌تر گفته بود:

این مرد اصطبلی بیش از 30 یا 40 گلادیاتور دارد. او دوست دارد که مبارزه آن‌ها را تماشا کند و نشان می‌دهد که از کجا آمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دومین فیلم گلادیاتور چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفقیت مسخه پیشین خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *