اسپین‌ آف بیل و فرنک ساخته نخواهد شد

در هفته‌های گذشته، خبری منتشر شد که «نیک آفرمن» بازیگر نقش بیل ایده ساخت اسپین آف بیل و فرانک پیشنهاد داده بود؛ اما متأسفانه احتمال ساخته شدن این پروژه رد شد.

چند هفته پیش، خبری به انشتار رسید که احتمال ساخت یک اسپین‌آف از سریال تلویزیونی The Last of Us توسط شبکه HBO، با تمرکز بر شخصیت‌های بیل و فرانک وجود دارد؛ اما اخیراً «کریگ مازن»، یکی از سازندگان سریال، اعلام کرد که تیم ساختاری از نتایجی که در فصل اول با این دو شخصیت به دست آورده‌اند، راضی هستند و بنابراین اسپین آف لست آف آس از داستان آن‌ها ساخته نخواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت اسپین‌ آف بیل و فرنک کنسل شد

با توجه به صحبت‌های «نیک آفرمن» در مراسم Emmy Awards و اظهارات «کریگ مازن» در گفت‌وگو با نشریه ددلاین، به نظر می‌رسد که او درباره ایده ساخت مینی‌سریالی درباره زندگی بیل و فرانک قبل از آشنایی آن‌ها با یکدیگر، صحبت کرده بود؛ اما «مازن» تأیید نکرده و در این باره گفت:

من بسیار خوشحالم که شما از قسمتی که بیل و فرانک در آن حضور داشتند، راضی و خشنود هستید. به نظر می‌رسد نتیجه‌ای که به آن رسیده‌اید برای شما کافی بوده و از این نظر راضی باشید.

به نظر می‌رسد فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us در ماه آینده آغاز خواهد شد. نام بازیگران جدید این فصل اعلام شده که طبق آن، «کیتلین دیور» نقش «ابی» را در فصل دوم The Last of Us ایفا خواهد کرد و «ایزابلا مونر» (مرسد) در نقش «دینا» خواهد داشت. همچنین، تأیید شده که فصل دوم به برخی از وقایع بازی The Last of Us Part II خواهد پرداخت. انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال در سال 2025 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اسپین‌ آف بیل و فرنک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: pushsquare


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *