رزا سالازار همبازی مارک والبرگ در فیلم Play Dirty شد

طبق اخبار رسمی که توسط نشریه «ورایتی» منتشر شده، «رزا سالازار» بازیگر Captain America: Brave New World، همبازی «مارک والبرگ» در فیلم Play Dirty خواهد شد.

جزئیات نقش او، هنوز در دسترس نیست؛ اما امکان دارد تا چند روز آینده نقش او مشخص شود. در فیلم سینمایی Play Dirty ، پس از تجربه‌ی یک خیانت، «پارکر» متوجه می‌شود که شکارچیانش در واقع قصد انتقام از او را دارند و این انتقام باعث بروز بزرگ‌ترین سرقت حرفه‌ای در زندگی او می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رزا سالازار همبازی مارک والبرگ در فیلم Play Dirty شد

فیلم بازی کثیف ، بر اساس رمان‌های تخیلی و جنایی «پارکر دونالد ای. وست‌لیک» که با نام مستعار «ریچارد استارک» شناخته می‌شود نوشته شده و تا چند روز آینده پوستر اطلاعات بیشتری از آن دریافت خواهد شد.

فیلمنامه این فیلم را «چارلز موندری» و «آنتونی باگاروزی» نوشته‌اند و به گفته رسانه «ورایتی» همان دو نفر نیز آن را کارگردانی می‌کنند. «ژول دالی» و «مارک توبروف» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم Play Dirty
همکاری «رزا سالازار» و «مارک والبرگ»

علاوه‌بر «ژول دالی» و «مارک توبروف»، «رابرت داونی جونیور» و «سوزان داونی»، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم حضور خواهند داشت. «رزا سالازار» که به خاطر بازی در فیلم آلیتا: فرشته نبرد ساخته «رابرت رودریگز» و همچنین سریال Undone، به دنیای سینمای هالیوود شناخته شد، در این فیلم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «رزا سالازار» و «مارک والبرگ» در بازسازی فیلم Play Dirty چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *