کایرن کالکین و جسی آیزنبرگ به فیلم A Real Pain پیوستند

جشنواره فیلم ساندنس 2024، به سرعت در حال نزدیک شدن است و همراه با آن، فیلم A Real Pain با هنرنمایی «کایرن کالکین» و «جسی آیزنبرگ» پخش خواهد شد.

در جشنواره ساندنس 2024، مجموعه‌ای از فیلم‌های کریستن استوارت، داستان‌های عجیب و غریب پر ستاره و جدیدترین فیلم «جسی آیزنبرگ»، ارائه می‌شود. پیش از جشنواره، Vanity Fair اولین نگاه را به فیلم مورد انتظار به اشتراک گذاشت که در آن «آیزنبرگ» و «کایران کالکین»  به عنوان نقش‌های اصلی حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کایرن کالکین و جسی آیزنبرگ به فیلم A Real Pain پیوستند

پیش از این، «جسی آیزنبرگ» همبازی بودن با «کایرن کالکین» را در فیلم سینمایی A Real Pain به عنوان یک رابطه خنده‌دار و پرآشوب توصیف کرده بود که پویایی کاملی را برای یک اثر درام و کمدی ایجاد می‌کند. «جسی آیزنبرگ»، در مصاحبه‌ای که با Vanity Fair داشت گفت:

هدف اصلی من ساختن یک فیلم غیرمقدس با پس‌زمینه هولوکاست بود. من از لحن خودستایی این داستان‌ها درباره موضوعات حساس خوشم نمی‌آید. این موضوع باعث می‌شود من خلاقانه‌تر شوم. نه به این دلیل که فکر می‌کنم آن‌ها کار اشتباهی انجام می‌دهند، فقط سلیقه من نیست.

فیلم A Real Pain

این فیلم، با الهام از سفر خود «جسی آیزنبرگ» به لهستان و همچنین داستان کوتاه قبلی که او نوشته بود، عمیقاً احساسی است روایت می‌شود و در عین حال تاریخچه شخصی و دیدگاه پسر‌ عموی او را نیز می‌سنجد.

A Real Pain نشان دهنده بازگشت او به جشنواره ساندنس برای است. علاوه‌بر او، «دیوید یوپی آیزنبرگ»، «ویل شارپ»، «جنیفر گری» و «الورا تورشیا» در این فیلم حضور دارند. جشنواره فیلم ساندنس، از بامداد فردا، (18 ژانویه 2024)، با فیلم A Real Pain به عنوان افتتاحیه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «کایرن کالکین» و «جسی آیزنبرگ» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *