مدت زمان فیلم Madame Web مشخص شد

صبح امروز، جدیدترین عنوان دنیای سینمایی مرد عنکبوتی، فیلم Madame Web معرفی شد. این اثر، طولانی‌ترین فیلم لایو اکشن سونی و مارول خواهد بود.

فیلم مادام وب ، جدیدترین اثر سینمایی از دنیای مرد عنکبوتی سونی، در تاریخ 14 فوریه 2024 (چهارشنبه 25 بهمن 1402) منتشر خواهد شد. این فیلم با بازی «داکوتا جانسون» در نقش اصلی و با همکاری سونی و مارول تولید می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مدت زمان فیلم Madame Web

در فیلم سینمایی Madame Web ، شخصیت‌های زن در رأس داستان قرار دارند که کمپانی محبوب و معروف مارول امیدوار است که این فیلم هنگام اکران خود در روز ولنتاین، عملکرد قابل توجهی داشته باشد. زمان اجرای مادام وب فاش شده و این فیلم با مدت زمان 1 ساعت و 56 دقیقه، به عنوان طولانی‌ترین فیلم لایو اکشن سونی مارول شناخته می‌شود.

فیلم Madame Web

علاوه بر «داکوتا جانسون»، بازیگرانی همچون «سیدنی سوئینی»، «سلست اوکانر»، «ایزابلا مرسد»، «اما رابرتز» و «آدام اسکات» نیز در این فیلم حضور دارند. بسیاری از طرفداران، در انتظار دیدن شخصیت مادام وب در فیلم آن هستند؛ اما تریلر مادام وب به وضوح نشان داده که سونی تغییرات کلیدی زیادی در قهرمان اصلی فیلم و شخصیت‌های فرعی ایجاد کرده است. این موضوع باعث شده که بسیاری از طرفداران به این فکر بیافتند که نسخه مادام وب سونی تا چه حد با نسخه کمیک اصلی متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Madame Web چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفقیت فیلم‌های اسپایدرمن را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *