فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat 2 به پایان رسید

پس از گذشت مدتی از انتظار، سرانجام اعلام شد پروسه فیلم‌برداری فیلم Mortal Kombat 2 به پایان رسیده و به احتمال زیاد طرفداران باید منتظر تریلر آن باشند.

فیلم مورتال کمبت 2 یکی از موردانتظارترین آثاری است که در آینده اکران خواهد شد و خبری به انتشار رسید که نشان می‌دهد فیلمبرداری این اثر تمام شد. تاخیرهای مختلف به دلیل اعتصابات در هالیوود باعث شده بود که تولید این فیلم اکشن و رزمی با تاخیر مواجه شود. گزارش‌ها حاکی از اتمام فیلمبرداری این دنباله مورتال کامبت به صورت رسمی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat 2 به پایان رسید

«تاد گارنر»، تهیه‌کننده این فیلم، در هفته‌های گذشته تصاویری از سلاح‌های «شائو کان» و «کیتانا»، همچنین نمایی از «کوان چی» و «جانی کیج» را در صفحات شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. این تصاویر توجه بسیاری از طرفداران فرنچایز Mortal Kombat را جلب کرد. یک نکته قابل توجه این است که پروسه فیلم‌برداری از زمان شروع آن در ماه نوامبر سال گذشته تا به امروز با سرعت بالایی انجام شد.

فیلم Mortal Kombat 2

فیلم Mortal Kombat 2 به کارگردانی «سایمون مک‌کوید» و نویسندگی «جرمی اسلیتر» ساخته شد و بازیگرانی همچون «کارل اربن»، «لوئیس تان»، «جسیکا مک‌نامی» و «تادانابو آسانو» در آن ایفای نقش می‌کنند. تاکنون تاریخ اکران رسمی برای این فیلم اعلام نشده، اما با پایان پروسه فیلم‌برداری، انتظار می‌رود که تصاویر و تریلرهای مهیج‌تری از این دنباله منتشر شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مورتال کمبت چیست؟ آیا قسمت اول آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *