جزئیات جدیدی از فصل چهارم سریال The Witcher لو رفت

با توجه به اطلاعات ارائه شده، فصل چهارم سریال The Witcher شامل بازیگران بزرگ‌تری خواهد بود. «لارنس فیشبرن» در نقش «رجیس»، هفته گذشته به تیم بازیگران فصل جدید پیوسته است.

در حالی که هیچ بازیگر دیگری برای فصل 4 The Witcher ذکر نشده؛ اما مکالمات تست بازیگری آنلاین لیک شده نشان می‌دهد یک شخصیت مورد علاقه طرفداران، در فصل آینده به تیم بازیگری این سریال خواهد پیوست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیات جدیدی از فصل چهارم سریال The Witcher لو رفت

به تازگی، اطلاعاتی از سمت «Redanian Intelligence» منتشر شد که نشان می‌دهد در این مکالمه تست بازیگری، یک دختر با مردی که با شخصیت «استریگو» صحبت می‌کند تماس می‌گیرد. بعدها همان دختر توسط شخصیت دیگری به نام «Squirt» نامیده می‌شود.

با بررسی این اطلاعات، Redanian Intelligence نتوانسته نام دقیق این شخصیت را تشخیص دهد؛ اما به نظر می‌رسد که احتمالاً Nimue باشد. در گذشته، او به عنوان Squirt شناخته می‌شد و به داستان‌های گرالت و ینفر علاقه‌مند بوده است. او به دلیل علاقه‌ای که به داستان‌های این سریال داشته، در «آرتوزا» تحصیل کرده و هنرهای جادوگری را یاد گرفته است.

فصل چهارم سریال The Witcher

احتمالاً تیم تولید فصل چهارم سریال ویچر از داستان این شخصیت به عنوان راهی برای تغییر بازیگر گرالت از «هنری کویل» به «لیام همسورث» استفاده خواهد کرد. تاریخ انتشار رسمی فصل چهارم The Witcher هنوز مشخص نشده؛ اما پیش‌بینی می‌شود که طرفداران در پاییز امسال شاهد انتشار فصل جدید باشند.

ممکن است اعتصابات اتحادیه بازیگران و نویسندگان (SAG-AFTRA)، برنامه‌ها را تغییر داده باشد و تاریخ انتشار به سال 2025 به تعویق بیافتد. امیدواریم که نتفلیکس در آینده اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Witcher چیست؟ آیا فصل چهارم این سریال با وجود اخراج «هنری کویل»، می‌تواند مووفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *