هیدن پنیتیر: اخراج ملیسا باررا از فرانچایز Scream بسیار ناعادلانه بود

هیدن پنتییر ، درباره اخراج ملیسا باررا از سری فیلم‌های ترسناک جیغ (Scream)، گفت که این کار بسیار ناراحت‌کننده و ناعادلانه است.

«باررا» که در فیلم‌های «جیغ» سال‌های 2022 و 2023 نقش «سم کارپنتر» را ایفا کرده بود، در نوامبر سال گذشته به دلیل انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درباره فلسطین، از فرانچایز Scream اخراج شد. این پست‌ها توسط «اسپای گلس»، برند تولیدی پشت مجموعه فیلم، ضد یهود تلقی شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اخراج ملیسا باررا

«اسپای گلس» درباره این موضوع گفت:

ما تحمل شنیدن هرگونه یهودستیزی یا نفرت نسبت به هرچیزی نداریم، از جمله ارجاعات غلط به نسل‌کشی، تطهیر نژادی، انحراف از هولوکاست یا هر چیزی که به طور صریح خط را به سمت سخنان نفرت‌انگیز می‌کشاند.

«پنتیر» در قسمت ششم فیلم، نقش «کربی رید» (Kirby Reed) را بازی کرد و هنگام شنیدن خبر اخراج همکارش یعنی «باررا ملیسا» گفت:

«باررا» از من تشکر کرد که حالش را پرسیدم، چون بعد از آن ماجرا کسی از او نپرسید که حالش چطور است و چگونه با این موضوع کنار می‌آید.

ملیسا باررا

پس از اخراج «باررا»، تأیید شد که «جنا اورتگا» از مجموعه فیلم‌های «جیغ» جدا خواهد شد، اما منابع می‌گویند خروج «اورتگا» به دلیل تداخل برنامه با تولید فصل دوم سریال «ونزدی» (Wednesday) است. در ماه دسامبر، «کریستوفر لاندن»، کارگردان «جیغ 7» هم اعلام کرد که از مجموعه کناره‌گیری می‌کند و در توییتر نوشت:

این کار شغل رویایی بود که به یک کابوس تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اخراج ملیسا باررا چیست؟ آیا از اجرای او در فیلم Scream راضی بودید ؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *