حق توزیع کمیک‌های مارول توسط شرکت Roxxon Energy Corporation خریداری شد

نسخه داستانی کمیک های مارول که در دنیای شخصیت ثور پیش می‌رود، توسط شرکت Roxxon Energy Corporation به صورت رسمی خریداری شد.

چندی پیش، به صورت رسمی اعلام شد که حق پخش و توزیع کمیک‌های مارول، اکنون متعلق به شرکت Roxxon Energy Corporation است. حق توزیع نسخه‌ی داستان‌های دنیای واقعی مارول کامیک، داستان‌های ابرقهرمانانی مانند مرد عنکبوتی، چهار شگفت‌انگیز و البته ثور، جزء این قرارداد هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حق توزیع کمیک‌های مارول توسط Roxxon Energy Corporation خریداری شد

این خبر، پس از توزیع کمیک Immortal Thor 4 در سال 2023 منتشر شد؛ اما کمپانی مارول، شب گذشته اعلام کرد که خرید کمیک خیالی مارول توسط Roxxon چه زمانی و چگونه آغاز خواهد شد. «آل یوینگ» و «گرگ لند»، نسخه اصلاح شده کمیک «روکسون ثور» را معرفی تا چند هفته آینده اعلام می‌کنند پخش آن کمیک، بر عهده این شرکت خواهد بود.

کمیک های مارول

کمیک Roxxon Presents: Thor # 1 که با نام کامل Immortal Thor شناخته می‌شود، در تاریخ 9 آوریل 2024 (21 فروردین 1403) منتشر خواهد شد، بیشتر به این موضوع می‌پردازد که چرا Roxxon تلاش‌های خود را روی خرید شخصیت Thor متمرکز کرده است.

خرید حق توزیع مارول توسط این منجر به چیزی می‌شود که کمیک‌های این کمپانی آن را به عنوان «عصر روکسون کمیک های مارول» معرفی می‌کنند. رویدادی که ظاهراً از ماه می شروع می‌شود. تسلط صددرصدی مارول کامیکس توسط شرکت «راکسون»، بدترین اتفاقی به‌شمار می‌رود که در دهه‌های اخیر برای این صنعت رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این قرارداد چیست؟ آیا این قرارداد باعث می‌شود تا کمیک‌های مارول تضعیف شوند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *