میلی آلکاک به عنوان بازیگر شخصیت سوپرگرل انتخاب شد

به تازگی اعلام شد که میلی آلکاک (Milly Alcock)، ستاره سریال خانه اژدها، در نقش سوپرگرل در دنیای سینمایی جدید دی‌سی ایفای نقش می‌کند.

«میلی آلکاک»، یکی از ستارگان سریال خانه اژدها از شبکه «HBO»، با اجرای چشمگیر خود در این مجموعه از همه رقبا از جمله «امیلیا جونز» و «مگ دانلی» پیشی گرفته و نقش شخصیت سوپرگرل در دنیای جدید «دی‌سی» را به دست آورد. «آلکاک» اهل استرالیا است و به خاطر نقشش به عنوان «رینیرا تارگرین جوان» در سریال خانه اژدها از شبکه HBO شناخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


میلی آلکاک در نقش سوپرگرل

نقش‌های «آلکاک» در سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی از جمله اپرایت، تاریکی و حساب‌کتاب نیز محبوبیت و شناخت وسیعی را برایش به دنبال داشته است. «جیمز گان» و همکارش «پیتر سافران»، پروژه جدید خود با عنوان سوپرگرل: زن فردا را در یک رویداد مطبوعاتی در 31 ژانویه 2023 (11 بهمن 1401) معرفی کردند.

این فیلم از سری کتاب‌های کمیک «تام کینگ» الهام خواهد گرفت. «آنا نوگیرا» قرار است فیلمانمه این اثر را بنویسد. هنوز مشخص نیست که آیا سوپرگرل با بازی «آلکاک» ابتدا در فیلم سوپرمن: میراث ظاهر خواهد شد یا برای اولین بار در فیلم اختصاصی خود حضور پیدا می‌کند. «آلکاک» به همراه «دیوید کورنسوت» و «ریچل بروسناهان» به جمع بازیگرانی پیوسته است که توسط «گان» و «سافران» برای فیلم‌های آینده دنیای «دی‌سی» انتخاب شده‌اند.

میلی آلکاک
آلکاک در نقش سوپرگرل

در زمان اعلام فیلم، «گان» اظهار کرد:

در دنیای سینمایی ما تفاوت بین «سوپرمن» که به زمین فرستاده شد و توسط والدین مهربانی که از زمان نوزادی او را بزرگ کردند، در مقابل «سوپرگرل» که بر روی یک سنگ، یک قطعه از کریپتون، بزرگ شد و همه اطرافش را برای 14 سال اولیه زندگی‌اش در راه‌های ترسناک مرده و کشته شدن دید و وقتی که دختر جوانی بود سپس به زمین آمد، نشان داده می‌شود. او خیلی محکم‌تر است، او دقیقاً سوپرگرلی است که ما می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور میلی آلکاک در نقش سوپرگرل چیست؟ آیا گزینه مناسبی برای این نقش است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *