همنواز

اسپین آف جدیدی از فرانچایز Evil Dead ساخته خواهد شد

پس از موفقیت Evil Dead Rise، «سم ریمی» و «رابرت تپرت» اعلام کردند که یک اسپین‌آف جدید از فرانچایز Evil Dead توسط شرکت Ghost House Pictures در دست ساخت قرار دارد.

فیلم Evil Dead Rise با بودجه‌ای بین 15 تا 19 میلیون دلار، توانست در باکس آفیس 147 میلیون دلار در سال 2023 فروش داشته باشد. «سباستین وانیچک» (Sébastien Vaniček)، کارگردان فیلم ترسناک فرانسوی Vermine که سال گذشته ساخته شد، برای کارگردانی این اسپین‌آف جدید از Evil Dead انتخاب شده و در نوشتن فیلمنامه آن نیز نقش خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسپین آف جدید فرانچایز Evil Dead

«سباستین وانیچک» که سال پیش با فیلم Vermine جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را در جشنواره فانتستیک از آن خود کرد و برنده جایزه ویژه هیئت داوران در جشنواره فیلم Sitges شد، حالا با «سم ریمی» و کمپانی Ghost House Pictures همکاری خواهد کرد. این موفقیت او منجر به انعقاد قرارداد با Creative Artists Agency شد.

اولین فیلم از این فرانچایز در سال 1982 با بازی «بروس کمبل» و کارگردانی «سم ریمی» منتشر شد. همچنین، «سم ریمی» در فیلم‌های Evil Dead 2 (سال 1987) و Army of Darkness (سال 1993) را نیز کارگردانی کرده است. علاوه بر این، یک سریال سه فصلی از این فرانچایز ساخته شده که بین سال‌های 2015 و 2018 از شبکه Starz پخش می‌شد و نسل جوان‌تر را با دنیای آن آشنا کرد. در حال حاضر، جزئیاتی از داستان و تاریخ اکران فیلم جدید Evil Dead در دسترس قرار ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز Evil Dead چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *