همنواز

تام هالند به تئاتر Romeo and Juliet پیوست

بازیگر مرد عنکبوتی، تام هالند روز گذشته اعلام کرد که در تئاتر Romeo and Juliet (ویلیام شکسپیر)، مشهورترین نمایش جهان روی صحنه خواهد رفت.

تابستان آینده، «تام هالند» بازیگر فیلم جذاب و پرفروش راهی به خانه نیست، در نقش «رومئو» در تئاتری به کارگردانی «جیمی لوید» حضور خواهد داشت که یک تفسیر مینیمالیستی از اثر کلاسیک «شکسپیر» خواهد بود. «لوید» که سال گذشته برای کارگردانی خانه یک عروسک نامزد چندین جایزه تونی شد، در این پروژه به سراغ یک برداشت جدید از این اثر معروف می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور تام هالند تئاتر Romeo and Juliet

تئاتر رومئو و ژولیت (Romeo and Juliet) با بازیگری «تام هالند»، از ماه مه (اردیبهشت سال 1403) شروع می‌شود و به مدت 12 هفته ادامه خواهد داشت. هنوز بازیگر نقش ژولیت مخشص نیست.

«هالند» که اولین بار با نمایش بیلی الیوت: موزیکال روی صحنه تئاتر حضور داشت، به ویژه در فیلم‌های مارول، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران جوان دنیا شناخته می‌شود.

«لوید» در بیانیه‌ای اظهار کرد:

استقبال دوباره از «تام هالند» در وست اند برای ما افتخار بزرگی است.

«هالند» به جز نقش‌هایی که در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ایفا می‌کند، در فیلم آنچارتد مقابل «مارک والبرگ» حضور داشته و همچنین در سریال اتاق شلوغ که برای پخش در پلتفرم «اپل تی‌وی+» تولید شده، به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور تام هالند در تئاتر Romeo and Juliet چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *