میشل یئو به فیلم The Mother پیوست

بازیگر برنده جایزه اسکار، میشل یئو (Michelle Yeoh)، در فیلم The Mother (مادر) که ژانر هیجان انگیز دارد، به ایفای نقش می‌پردازد.

«ملانی لوران»، کارگردان این فیلم، آن را به خریداران بین‌المللی در برلین معرفی خواهد کرد. «یئو» نقش یک مادر را ایفای می‌کند که برای خانواده‌اش بهترین زندگی را در آمریکا می‌خواهد. وقتی دو پسر نوجوانش با یک پلیس خلافکار بوستون و یک حلقه جنایی به مشکل برمی‌خورند، او باید سعی کند تا بچه‌های خود را در امان نگه دارد. همچنین  بازیگرانی مانند «باسیل ایوانیک» و «اریکا لی» از طریق شرکت «تاندر رود» در این فیلم همکاری خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


میشل یئو در فیلم The Mother

فیلم مادر در تابستان سال 2024 فیلمبرداری خواهد شد. «استوارت فورد» به عنوان مدیر اجرایی برای «AGC» استودیوها همچنین «30WEST» نیز فیلمبرداری این فیلم را تامین مالی می‌کند.

«AGC International» و «CAA Media Finance» حقوق توزیع جهانی فیلم را در اختیار دارند و این فیلم را در رویداد EFM در برلین، به خریداران معرفی خواهند کرد.

فیلم The Mother

همچنین در برلین، «AGC International» و «CAA Media» فیلم هیجان انگیز The Epiphany با بازی «سیلوستر استالونه» به کارگردانی «ویل یوبانک» و فیلم Sugar Bandits با بازی «ویل اسمیت» که براساس یک نمایش نامه از «چاک هوگان» است را به فروش می‌رسانند.

«اسمیت» و «جان مونه» از طریق استودیوهای «وستبروک»، فیلم Sugar Bandits را تولید خواهند کرد و «رایان شیمازاکی» بر پروژه نظارت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی The Mother با بازی «یئو» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *