سریال True Detective برای فصل پنجم تمدید شد

سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) یکی از معروف‌ترین مجموه‌های تلویزیونی است و به تازگی اعلام شد که فصل پنجم آن ساخته می‌شود.

در پایان فصل چهارم، شبکه «Premium Cable»، فصل پنجم سریال کارآگاه حقیقی را تمدید کرد. علاوه بر این، «ایسا لوپز»، مجری برنامه «Night Country»، قراردادی کلی با «برادران وارنر دیسکاوری» امضا کرده است و پس از تحویل گرفتن حق امتیاز از خالق این مجموعه، «نیک پیزولاتو»، برای هدایت فصل پنجم بازخواهد گشت. «لوپز» همچنین پروژه‌های جدیدی را برای «HBO» توسعه خواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل پنجم سریال True Detective

«عیسی لوپز» یک استعداد منحصر به فرد و کمیاب است که خلاقیت زیادی به خرج می‌دهد. «فرانچسکا اورسی»، مدیر درام «اچ‌بی‌او» در بیانیه‌ای گفت:

او سریال کارآگاه حقیقی را از ابتدا تا انتها رهبری می‌کرد و هرگز از دیدگاه ستودنی‌اش عقب نشینی نکرد و با انعطاف‌پذیری‌اش هم در صفحه و هم پشت دوربین به ما الهام بخشید. او در کنار بازی‌های بی‌عیب و نقص «جودی فاستر» و «کالی ریس»، این مجموعه از فرنچایز را به موفقیت بزرگی رساند، ما بسیار خوش شانس هستیم که او را به عنوان بخشی از خانواده خود داریم.

سریال True Detective

Night Country به عنوان پربیننده‌ترین فصل سریال True Detective شناخته می‌شود. «HBO» مالکیت سریال را حفظ می‌کند و مشتاق بود فرنچایز را به شخصی با ایده‌های جدید واگذار کند.

«پیزولاتو» که در حال حاضر روی یک سریال وسترن برای «آمازون» کار می‌کند و چند پروژه دیگر در دست ساخت دارد، آشکارا از Night Country در شبکه‌های اجتماعی خود انتقاد کرد. «ریس» از Night Country دفاع کرد و گفت:

مایه شرمساری است که خالق True Detective نتوانست فصل جدید را حمایت کند.

«لوپز» روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت:

از زمان تصور تا انتشار، Night Country زیباترین همکاری و ماجراجویی در کل زندگی خلاقانه من بوده است. «HBO» در تمام طول راه به دیدگاه من اعتماد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه True Detective چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *