ویدیو: تجدید دیدار بازیگران Breaking Bad در مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران

شب گذشته، در طی مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران (SAG-Awards) یک تجدید دیدار از بازیگران Breaking Bad صورت گرفت و از آن‌ها تقدیر شد.

بازیگران سریال Breaking Bad ، بامداد امروز، در مراسم اهدای جوایز SAG، دوباره گرد هم آمدند تا جایزه اجرای برجسته توسط یک گروه در یک سریال درام را به بازیگران سریال جانشینی اهدا کنند؛ اما پیش از اینکه برنده اعلام شود، «برایان کرانستون»، «آرون پل»، «باب اودنکرک»، «آنا گان»، «دین نوریس»، «آر جی میته»، «بتسی برانت» و «جاناتان بنکس» وانمود کردند که علیه بد بودن فیلمنامه‌ای که از هشت بازیگر خواسته می‌شد طغیان کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تجدید دیدار بازیگران Breaking Bad

«برایان کرانستون»، بازیگر 67 ساله سریال بریکینگ بد ، به بازیگران خود در سریال موفق AMC، از جمله «آرون پل»، «باب اودنکرک»، «آر.جی. میته»، «آنا گان»، «جاناتان بنکس»، «دین نوریس» و «بتسی برانت» پیوست و جایزه بهترین گروه در یک مجموعه تلویزیونی درام اهدا کرد. به نظر می‌رسید که این گروه، دهمین سالگرد برنده شدن جایزه را جشن می‌گرفتند و «برایان کرانستون» به اشتراک گذاشت که گروه از اهدای این جایزه به گروه دیگری از بازیگران بسیار هیجان‌زده بود.

بازیگران اصلی سریال Breaking Bad، بیش از 10 سال از پایان نمایش اصلی و تقریباً پنج سال از اکران El Camino: A Breaking Bad در جوایز SAG 2024 دوباره دور همدیگر شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سریال Breaking Bad چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *