دو بدلکار سریال سلمان فارسی به دلیل ریزش آوار جان باختند

در روستای خیج شاهرود استان سمنان، در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی یک حادثه رخ داد که منجر به فروریختن آوار و فوت دو نفر شد.

این حادثه باعث فوت دو نفر و مصدومیت سه نفر شد. این اطلاعات توسط بخشدار بسطام اعلام شده است. به گفته «حسن گرزین»، کارگردان سریال سلمان فارسی در محل حضور داشت و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد. اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی بلافاصله پس از وقوع حادثه به محل اعزام شده و مصدومان با بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) در شاهرود منتقل شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فوت دو بدلکار سریال سلمان فارسی

بخشدار بسطام اعلام کرد که این حادثه به دلیل فرو ریختن پل رخ داده است و مصدومان از هنروران و بدلکاران سریال سلمان فارسی هستند. این سریال که محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما است، به نویسندگی و کارگردانی «داوود میرباقری» و تهیه کنندگی «حسین طاهری» ساخته می‌شود. فیلمبرداری این سریال در شهرک سینمایی ایران (غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.

سریال سلمان فارسی

بخشدار بسطام (سمنان) اعلام کرد که دو هنروران فوت شده نامشان «سیدعلی نعیمی» از شاهرود و ـحمید ظهیری» از تهران است. همچنین، سه نفر مصدوم به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شده‌اند و نام آن‌ها «علی عجم»، «محمدعلی گرگانی» و «علیرضا یوسف‌زاده» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این حادثه در محل فیلمبرداری مجموعه سلمان فارسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *