وندل پیرس به فیلم سوپرمن جیمز گان پیوست

چندی پیش تایید شد که وندل پیرس ، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، به فیلم سوپرمن اثر «جیمز گان» پبوسته و در آن حضور خواهد داشت.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، حضور «وندل پیرس» در سوپرمن جیمز گان می‌تواند تایید شود. بازیگری که در سریال The Wire نقش «پری وایت» را ایفا کرده بود، در این اثر نقش سردبیر روزنامه دیلی پلنت را که «کلارک کنت» (دیوید کورنس‌وت)، «لویس لین» (ریچل برازناهان) و «جیمی اولسن» (اسکایلر گیسوندو) را استخدام می‌کند، ایفا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


وندل پیرس به فیلم سوپرمن جیمز گان پیوست

بازیگران دیگر شامل «نیکلاس هولت» در نقش «لکس لوتور»، «آنتونی کاریگان» در نقش «متامورفو»، «ایزابلا مرسده» در نقش «هاوک‌گرل»، «ناتان فیلیون» در نقش «گای گاردنر»، «ترنس روزمور» در نقش «اوتیس»، «سارا سامپایو» در نقش «ایو تشماچر»، «ماریا گابریلا دی فاریا» در نقش مهندس و «ادیستر گاته» می‌شوند. «جیمز گان» در این هفته اعلام کرده که فیلمبرداری فیلم جدید در تاریخ 29 فوریه آغاز خواهد شد که نشان می‌دهد آغاز یک راه‌اندازی مجدد برای جهان سینمایی دی سی (DCU) تحت نظارت او و «پیتر سافران»، رئیس استودیو «دی سی» است.

وندل پیرس

«جیمز گان»، چندی پیش در اینستاگرام خود نوشت:

من بسیار خوشحالم که امروز، 29 فوریه، آغاز فیلمبردرای اصلی فیلم سوپرمن را اعلام می‌کنم.

همچنین او در این پست اعلام کرد که عنوان فیلم تغییر کرده و عبارت Legacy از نام آن حذف شده است. «پری وایت» پیش از این در فیلم‌های دیگر سوپرمن توسط «جکی کوپر»، «فرانک لانگلا» و «لارنس فیشبرن» بازی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری وندل پیرس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *