نوا بامبک و لورا درن به فیلم Jay Kelly پیوستند

در فیلم Jay Kelly که توسط «جی کلونی» کارگردانی می‌شود، هنرمندان معروفی مانند «نوآ بامبک»، «لورا درن»، «رایلی کیو» و «بیلی کروداپ» همکاری می‌کنند.

این فیلم به صورت اختصاصی برای پلتفرم «نتفلیکس» ساخته شده و از قبل، نوآ بامبک در فیلم‌هایی همچون برفک، داستان‌های مایروویتس و داستان زناشویی با همکاری همسرش «گرتا گرویگ»، نقش داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نوا بامبک و لورا درن به فیلم Jay Kelly پیوستند

با اینکه جزئیات داستان فیلم جی کلی هنوز منتشر نشده، اما مخاطبان آن را به عنوان یک فیلم طنزآمیز و احساسی درباره بزرگسالان در دهه‌های پیش توصیف کرده‌اند. «نوآ بامبک» علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و همراه با «امیلی مورتیمر»، فیلمنامه این اثر را نوشت.

فیلم Jay Kelly

پیش از این، «نوآ بامبک» در فیلم داستان زناشویی با «لورا درن» همکاری کرده بودند. «لورا درن» در چند سال اخیر در فیلم پسر، در کنار «هیو جکمن» و در سریال پالم رویال در کنار «کریستن ویگ» و «ریکی مارتین» حضور داشته است. از سوی دیگر، «بیلی کروداپ» به تازگی برای بازی در برنامه صبحگاهی جایزه انتخاب منتقدین را دریافت کرده و «رایلی کیو» نیز برای بازی در دیزی و گروه سیکس (daisy jones and the six) نقدهای مثبتی دریافت کرد.

 

نظر شما درباره‌ی پیوستن نوا بامبک و لورا درن به فیلم Jay Kelly چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *