فیلم تلماسه 2 به نخستین فیلم 100 میلیونی سال 2024 تبدیل شد

فیلم تلماسه 2 (Dune: Part Two)، ساخته‌ی «دنی ویلنوو»، پنجشنبه هفته گذشته به عنوان اولین فیلمی با درآمد 100 میلیون دلار در سال 2024 در آمریکا اعلام شد.

از سوی دیگر، پاندای کونگ‌فوکار 4 (Kung Fu Panda 4) که توسط استودیوی «یونیورسال» و «دریم‌ورکس»، در بیش از 3900 سالن اکران در تعطیلات آخر هفته به نمایش درآمد و با بیش از 50 میلیون دلار فروش داخلی، به عنوان بالاترین افتتاحیه درونی ثبت شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم تلماسه 2 به نخستین فیلم 100 میلیونی سال 2024 تبدیل شد

پاندای کونگ‌فوکار 4، با درآمد 60.2 میلیون دلار در افتتاحیه، دومین رکورد پرفروشی پس از قسمت اول را در تاریخ استودیوی «دریم‌ورکس» در آمریکا ثبت کرد. همچنین، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان (How to Train Your Dragon: The Hidden World) با درآمد 55 میلیون دلار در مارس 2019، برترین افتتاحیه‌ی «دریم‌ورکس» در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

فیلم dune 2 پس از پنج روز فروش داخلی به مبلغ 98 میلیون دلار رسیده و پنجشنبه گذشته از مرز 100 میلیون دلار را عبور کرد. انتظار می‌رود در هفته دوم، فروش این دنباله، به 39 میلیون دلار برسد.

فیلم تلماسه 2

فیلم ترسناک خیالی (Imaginary) از استودیوی «بلوم‌هوس»، در بیش از 3000 سالن سینما در این هفته به فروش 10 تا 14 میلیون دلار خواهد رسید و کابرینی (Cabrini) به کارگردانی «الخاندرو منتورده» (Sound of Freedom) نیز به نزدیکی 10 میلیون دلار می‌رسد. از بازیگران این فیلم می‌توان به «جان لیثگو»، «دیوید مورس» و «کریستینا دلانا» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Dune Part 2 چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *